Sport algemeen

Als wij onze reeks verder zetten krijgt Porto er 7 om de oren.

#dromen mag.
anderlecht is goe bezig yes :=)

al een jaar geleden dat ik daar in porto kon zijn.
heerlijke tijd.
wel shit bediening in het uitvak daar
maar mijn 8 jarige dochter heeft het wel goed gehad toen daar.
top 4daagse

en wat 8 jaar geleden ondenkbaar was gewoon gedaan.
voetbal in belgie uitgespeeld
2 bekers en 1 bekerfinale verloren
de Dubbel
de supercup
en groepsfase champions league (5/6 gedaan)

waanzin hoe shit het ervoor was alles waar ik als tiener van droomde (antwerp terug in eerste bv) is gewoon uitgekomen.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Ik ben benieuwd zie ook dat jullie 532 of 5-3-2 spelen, zie je niet veel. Op een mooie pot en dat de punten in Enschede blijven.
Je hebt het nu op Union? Die spelen met 2 spitsen inderdaad.

Ik ben Anderlecht fan, die andere Brusselse club. Wel met sympathie voor den Union.

Je hebt het nu op Union? Die spelen met 2 spitsen inderdaad.

Ik ben Anderlecht fan, die andere Brusselse club. Wel met sympathie voor den Union.
Aah oke verkeerd begrepen. Jullie zijn ook weer goed bezig zie ik. 5de in Europa is erg knap.

Man man wat een bizar lekker gelijkspel was dit zeg. Zag dat na de 3-0 echt totaal niet meer aankomen en was eigenlijk nog maar met een schuin oog naar de tv aan het kijken.

GdV6Op7W4AEnm5w

Goedemorgen en gefeliciteerd Feyenoorders. Wat een goal die 3-3 Paixiao en Hadj-Musa doen echt alles goed en ook Hancko op de goede plek. Hopen op een fantastische week in Europa! Heb nu alle een beetje spanning voor de wedstrijd van Twente morgen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Hadj-Moussa is wel echt een fijne speler. Hou wel van dat soort balverliefde spelers; en Priske weet hem ook wel goed in het systeem te laten spelen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Schande dat je tegen zulke prutsers met 3-0 achter komt!
Speelden wel tegen 13 man hè. Naast 11 van City ook nog de scheids en var. Bij de penal voorafgaand aan de 1-0 gaan twee spelers voor de bal en hun benen raken elkaar licht. Ja, part of the game.
Bij de 2-0 wordt er door de nummer 24 van City een licht duwtje uitgedeeld aan Hwang, waardoor hij niet meer in positie staat. Als we dan toch pietluttig fluiten, dan is dit een overtreding.

Maar goed, ik had de TV al zowat uit gezet totdat de geldfabriek Sjeik BV begon te schutteren 🤣 Heerlijk! En belangrijk want met nog 1 overwinning (tegen Praag bijvoorbeeld) zijn we wel zeker van de tussenronde.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: bamsam en Davidd
Speelden wel tegen 13 man hè. Naast 11 van City ook nog de scheids en var. Bij de penal voorafgaand aan de 1-0 gaan twee spelers voor de bal en hun benen raken elkaar licht. Ja, part of the game.
Bij de 2-0 wordt er door de nummer 24 van City een licht duwtje uitgedeeld aan Hwang, waardoor hij niet meer in positie staat. Als we dan toch pietluttig fluiten, dan is dit een overtreding.

Maar goed, ik had de TV al zowat uit gezet totdat de geldfabriek Sjeik BV begon te schutteren 🤣 Heerlijk! En belangrijk want met nog 1 overwinning (tegen Praag bijvoorbeeld) zijn we wel zeker van de tussenronde.
Hahah, over het algemeen probeer ik een beetje te vermijden naar de scheidsrechters te wijzen. Het niveau van de arbitrage is bijna zonder uitzondering heel matig (zacht uitgedrukt). Maar ik vind toch altijd dat je beter naar je zelf moet kijken. Niet op de laatste plaats omdat verschillende "brillen" altijd de voor hun "gunstige"fouten van de scheids uitlichten. Bij de 1-0 zou ik dan eerder naar het geklungel van Timber kijken (die ik overigens matig vond spelen).

Ja, onwerkelijk bijna dit. Maar die reactie van Guardiola ook na die 3-1, gewoon een minuut lang met zijn handen in zijn haar gezeten (als hij haar had gehad dan). Ook geen lekker signaal naar je jongens op het veld. Al hoewel ik niet denk dat die het zien, maar je weet dat het camera's dit wel oppikken.

Ja, onwerkelijk bijna dit. Maar die reactie van Guardiola ook na die 3-1, gewoon een minuut lang met zijn handen in zijn haar gezeten (als hij haar had gehad dan). Ook geen lekker signaal naar je jongens op het veld. Al hoewel ik niet denk dat die het zien, maar je weet dat het camera's dit wel oppikken.
Je krijgt de indruk dat die man zich naar de uitgang werkt. Nieuw contractje onder de arm, duurdere clausules etc, het zou niet de eerste zijn. Zit daar ook al bijna 10 jaar zeker?

Stiekem droom ik soms wel over de afgang van City, Guardiola die weggaat, verplichte degradatie door al het creatieve boekhouden. Fans kun je ook geen medelijden mee hebben aangezien die dan net zo leuk een nieuwe club kiezen, clubliefde is daar zeldzaam. Mooi dat een echte volksclub als Feyenoord ze even benauwd maakt. ( is ook het laatste compliment dat jullie van mij als Twente fan krijgen🤪)

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Users who are viewing this thread