Rock Werchter Encore 2022 met Florence + the Machine

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Oh zie nu dat er al een los forum is gemaakt, dan nogmaals hier: Zijn er mensen met een voucher code van 10 euro die niet naar RW encore willen en deze zouden willen weggeven? Ik ga zelf niet naar RW, maar wil juist wel voor F+TM naar RW encore gaan
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Mijn bankrekening bedankt Werchter alvast, die hield zijn hart alweer vast bij de aankondiging van een extra festivaldag.
 
  • Haha
Waarderingen: theblackmadness

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
707
645
Dat gek mens verkoopt het Sportpaleis uit en die staanplaatsen waren al redelijk prijzig.

Dit zal wel beter verkopen dan Alex Agnew, maar ik voel een serieuze hipster/womequilaty line-up aankomen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
94 euro aftikken voor Florence en de Machine. 96 euro voor Nick Cave. 110 euro voor een dagticket Rock Werchter. 250 euro voor een weekendticket incl. camping Rock Werchter. 3 euro 50 voor een pintje. De kassa rinkelt er goed.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
94 euro aftikken voor Florence en de Machine. 96 euro voor Nick Cave. 110 euro voor een dagticket Rock Werchter. 250 euro voor een weekendticket incl. camping Rock Werchter. 3 euro 50 voor een pintje. De kassa rinkelt er goed.
Vergeet Boutique niet. Ook uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Lorde als sub? Of te weinig verschil met status van headliner denk ik dan mss?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Allee jong, ik ga toch niet in la belle Belgique wonen... Zeker niet voor Florence + the Machine.
Er is daar nog veel groen, gezellige Brabanders en op een steenworp van Brussel. En doorheen het jaar, van pakweg half juli tot mei mag je elke dag de wei op voor een wandeling.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
853
578
Lorde als sub? Of te weinig verschil met status van headliner denk ik dan mss?
Mss in de barn headliner? Zie ik niet echt als sub op main.
Wordt in de communicatie niets gezegd over vooral vrouwen dus zal nog wel wat mannelijk geweld bijkomen ook denk ik?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Ik vermoed Angèle er ook nog bij?
FATM is overigens populair in Wallonië (aldus mijn Waalse collega’s), dus Angèle erbij zou goeie zet zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.655
11.468
Mss in de barn headliner? Zie ik niet echt als sub op main.
Wordt in de communicatie niets gezegd over vooral vrouwen dus zal nog wel wat mannelijk geweld bijkomen ook denk ik?
Neen, denk dat die vrouwelijke line-up wel goed in de buurt zit.
 
Laatst bewerkt:

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Uiteindelijk gaan we ook maar 8-10 namen krijgen, gezien de info van Jimmy dat Encore later op de dag start dan alle andere events. Dan kan het niet zo moeilijk zijn om een sterke female-focused lineup samen te krijgen. Al zijn er intussen een pak kandidaten bezet op de 26e of reeds opgeslokt door andere Belgische festivals.

Ik noteer in ieder geval Selah Sue. Vooralsnog afwezig op de Werchterweide ondanks haar (kritisch) enthousiast onthaalde terugkeer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken