Rock Werchter Encore 2022 met Florence + the Machine

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Ik zie dit ook niet zo verkopen... Mensen hebben stilaan hun festivalzomer gepland denk ik.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Ik verwacht een Alex Agnewtje als ze niet snel (veel) gewicht in de kuip leggen.
Denk niet echt dat ze het kunnen maken om een volledige (internationale) line up te cancellen. Dan gaan ze nog meer hun broek scheuren aan contracten e.d. dan als het veld maar halfvol staat denk ik.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
846
572
Zelfs met een london grammar als sub verkoop je dat niet op 2 maand uit. Gaat een heel sterk dagprogramma mogen staan
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Dat ze er maar allemaal veel geld aan verdienen om volgend jaar een killer line up te kunnen aanbieden
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
555
410
Bizar dat enkel FATM wordt aangekondigd, maar grote fan dus als de rest meevalt schaf ik wellicht nog wel een ticketje aan.

Als je al tickets hebt voor RW22, krijg je binnen een paar dagen een mail met een kortingscode btw.
Mensen met TW classic en werchter boutique tickets krijgen geen korting?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.677
2.323
Mensen met TW classic en werchter boutique tickets krijgen geen korting?
Denk het niet. Ze zien die Encore echt als deel van het hoofdfestival. Getuige ook het feit dat de Encore geen eigen website krijgt, maar wordt toegevoegd op de site van RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Zou wel niet anders mogelijk zijn geweest maar blijf het wat apart vinden dat die ''Encore'' een week voor het festival plaatsvindt. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.403
1.911
Ook niet zo gek natuurlijk, gelijkaardige prijs van de andere dagevents. Op Encore een wat kleinere headliner maar wel extra Barn lineup, dat kan elkaar opheffen. We zullen het zien binnenkort.
Vooral dat he. Zelfs met de 10 euro korting vind ik het veel voor Florence. Dat moet gecompenseerd worden in een leuk dagprogramma om mij over de streep te trekken.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
767
1.593
Net zeiden ze op StuBru dat volgende week de rest van de lineup volgt.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.403
1.911
Hopelijk meteen een tijdschema bij deze. Ben wel benieuwd of de Main en de Barn zullen overlappen zoals op RW.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
555
410
Hopelijk meteen een tijdschema bij deze. Ben wel benieuwd of de Main en de Barn zullen overlappen zoals op RW.
Ook wel benieuwd hoeveel tickets ze gaan verkopen.
Als er geen overlap inzit ( beetje het pinkop systeem tussen het hoofd podium en het noord-podium) is opzich logisch, maar als je dan steeds bij een volle Barn komt aan rennen schiet je er ook niet veel mee op.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
Ook wel benieuwd hoeveel tickets ze gaan verkopen.
Als er geen overlap inzit ( beetje het pinkop systeem tussen het hoofd podium en het noord-podium) is opzich logisch, maar als je dan steeds bij een volle Barn komt aan rennen schiet je er ook niet veel mee op.
Gaat er nog een grassprietje op het veld staan na 3 dagen Werchter nog voor de vierdaagse begint? ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Dag voor de verkoop start is een klassieker
Was het in dit geval niet logischer geweest gewoon al die namen tegelijk bekend te maken? Juni zit al ramvol en ik kan me voorstellen dat je daarom mensen zo snel mogelijk wil overhalen om tickets te halen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken