Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rock Werchter Encore 2022 met Florence + the Machine
Denk niet echt dat ze het kunnen maken om een volledige (internationale) line up te cancellen. Dan gaan ze nog meer hun broek scheuren aan contracten e.d. dan als het veld maar halfvol staat denk ik.
Denk het niet. Ze zien die Encore echt als deel van het hoofdfestival. Getuige ook het feit dat de Encore geen eigen website krijgt, maar wordt toegevoegd op de site van RW.
Ook niet zo gek natuurlijk, gelijkaardige prijs van de andere dagevents. Op Encore een wat kleinere headliner maar wel extra Barn lineup, dat kan elkaar opheffen. We zullen het zien binnenkort.
Vooral dat he. Zelfs met de 10 euro korting vind ik het veel voor Florence. Dat moet gecompenseerd worden in een leuk dagprogramma om mij over de streep te trekken.
Ook wel benieuwd hoeveel tickets ze gaan verkopen.
Als er geen overlap inzit ( beetje het pinkop systeem tussen het hoofd podium en het noord-podium) is opzich logisch, maar als je dan steeds bij een volle Barn komt aan rennen schiet je er ook niet veel mee op.
Ook wel benieuwd hoeveel tickets ze gaan verkopen.
Als er geen overlap inzit ( beetje het pinkop systeem tussen het hoofd podium en het noord-podium) is opzich logisch, maar als je dan steeds bij een volle Barn komt aan rennen schiet je er ook niet veel mee op.
Was het in dit geval niet logischer geweest gewoon al die namen tegelijk bekend te maken? Juni zit al ramvol en ik kan me voorstellen dat je daarom mensen zo snel mogelijk wil overhalen om tickets te halen.