Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat maakt het zo mooi, ik heb Dylan gosset, the Prodigy en Blood incantation gezien. Zit nu te wachten vooraan bij Agnes obell. Allemaal goed in totaal verschillende genres en stijlen. Mooi dat je dat in 2 dagen hier allemaal kunt zien
Al benoemd hier, maar mensen, wat was Kae Tempest goed. Tranen in de ogen bij People's Faces. Wat een mooi en ingrijpend nummer is dat zeg, live nog indrukwekkender
Wow, ik had nog nooit naar FKA Twigs geluisterd, maar daar gaat nu wel verandering in komen. Klinkt echt enorm interessant (op de stream, dus live vast nog beter).
Dat maakt het zo mooi, ik heb Dylan gosset, the Prodigy en Blood incantation gezien. Zit nu te wachten vooraan bij Agnes obell. Allemaal goed in totaal verschillende genres en stijlen. Mooi dat je dat in 2 dagen hier allemaal kunt zien