Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een festivaldag met The Cure, Moby, A Perfect Circle, David Byrne én Ethel Cain. Even afwachten wat de clashes worden, maar dit wordt een festivaldag voor in de boeken hoor. Scheelt dat ik tegen die tijd alle acts al live heb gezien als er niks raars gebeurt. Gun mijn vader die er niet bij is in de AFAS wel alsnog David Byrne.
Op 2018 was het toen ideaal.
Een legendarische België-Brazilië terwijl er op dat moment enkel Franz Ferdinand in de Klub C stond dat mij iet wat boeide.
Prachtige avond.
Hier hetzelfde. Moby nog nooit gezien, The Cure in 2019 en de kans is groot dat je er sowieso nog minstens 1u30 van meepikt. Als ze moeten clashen, dan liever met The Cure voor mij.
welnee, nile rodgers en chic spelen al op 9 juli op Royal Park Live. Lijkt me ook niet de juiste setting voor david byrne
zal eerder LISSABON NOS Alive festival zijn
Mumford and Sons gaan slechts een beperkte Europese tour doen volgende zomer. Op 15 of 16 augustus 2026 headlinen ze een festival in Canada Montreal. Des te mooier dat Werchter ze kon boeken als één van de weinige festivals die zomer.
welnee, nile rodgers en chic spelen al op 9 juli op Royal Park Live. Lijkt me ook niet de juiste setting voor david byrne
zal eerder LISSABON NOS Alive festival zijn
Would Moby > The Cure on the main and Byrne > Paul K work in the barn. Would mean the dance heads can see Moby and Paul whilst the others can see Byrne and the Cure with no clashes