Rock Werchter 2026

Vorig jaar een geweldige tijd gehad en stonden ook veel mooie namen. Ik denk dat een Franz Ferdiand, The Hives, Landmvrks me toch zouden kunnen overtuigen om een ticket te kopen.
Zeker! 2 jaar geleden Parkway Drive, Tom Morello, The Hives.. Vorig jaar While She Sleeps... zo een namen houd ik van om tussen de Werchter namen te vinden.

Renée Rapp op Main Square 5 juli. Die gaan ze morgen aankondigen voor Werchter.

Verder geen enkele nieuwe naam voor Main Square die het vermelden waard is.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Heb je hem weer...
ik reageer op iemand die zich vrolijk maakt om een band die er niet staat. Dat is provoceren. Ik speel daarop in. Mag toch?

Ik heb niets met Rosalia, maar ze mocht er voor mij wel staan. Maar zelf vind ik reggaeton het meest afgrijselijke genre aller tijden en dat laatste album is misschien knap gemaakt en vernieuwend, maar ik kan er niet naar luisteren.

ik reageer op iemand die zich vrolijk maakt om een band die er niet staat. Dat is provoceren. Ik speel daarop in. Mag toch?

Ik heb niets met Rosalia, maar ze mocht er voor mij wel staan. Maar zelf vind ik reggaeton het meest afgrijselijke genre aller tijden en dat laatste album is misschien knap gemaakt en vernieuwend, maar ik kan er niet naar luisteren.
Heb ik goed nieuws voor je, dat nieuwe album is absoluut geen reggaeton.

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Doe mij maar Dijon of Blood Orange, beiden zal wel beetje teveel van het goede zijn. En Skrillex als Barnhead graag.

Geen idee of dat past qua schema’s. 😬

(Naast Little Simz en Byrne uiteraard, hoop dat ze die toch wel binnen geharkt hebben).

Users who are viewing this thread