Rock Werchter 2026

Inderdaad, maar dat zet ik er nooit bij. Want is natuurlijk altijd een zure als je gehecht bent / je hart verloren hebt aan een bepaald festival.
Ja heel fijn dat je dat niet doet want ik vind dat de grootste dooddoener van dit forum. Ik, maar vermoed ook vele andere, hebben een band met bepaalde festivals. Ik kom graag op RW, fijne sfeer en altijd goed georganiseerd en voel me daardoor betrokken bij de line-up. Zelfde heb ik met Graspop en baal er daarom dubbel van dat de affiches voor mij jaarlijks minder worden.

Nee, dat blijft een mening.
Nope, echt niet 😁.
Dat kan je gewoon zelf vaststellen of iets klakkeloos wordt nagespeeld of niet (andere arrangementen of niet).
Net zoals je ook gewoon objectief kan vaststellen of bepaalde partijen op backing track staan of niet.

Hoewel de meesten er geen hol om geven of er nu een inspanning wordt gedaan om een live ervaring te creëren of niet.
Maar dat is niet waarom ik naar concerten ga om gewoon een plug and play opname te horen. Dat laatste is bijvoorbeeld wél persoonlijk.

Nope, echt niet 😁.
Dat kan je gewoon zelf vaststellen of iets klakkeloos wordt nagespeeld of niet (andere arrangementen of niet).
Net zoals je ook gewoon objectief kan vaststellen of bepaalde partijen op backing track staan of niet.

Hoewel de meesten er geen hol om geven of er nu een inspanning wordt gedaan om een live ervaring te creëren of niet.
Maar dat is niet waarom ik naar concerten ga om gewoon een plug and play opname te horen. Dat laatste is bijvoorbeeld wél persoonlijk.
Het is nu wel goed, toch?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en Timmetje
Effe over Paolo: vind zijn liedjes op plaat schitterend, maar wat viel dat dood op de Main in 23. Zou de Barn zijn optreden dan zoveel beter maken of is dat live minder goed (dan ik gehoopt had)? 🤔

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Effe over Paolo: vind zijn liedjes op plaat schitterend, maar wat viel dat dood op de Main in 23. Zou de Barn zijn optreden dan zoveel beter maken of is dat live minder goed (dan ik gehoopt had)? 🤔
Ik vond hem op Live is Live een jaar later in een toch iets intiemere setting beter overkomen dan op Werchter.

Barn gaat zulke optredens zeker een betere ervaring geven.

Ja heel fijn dat je dat niet doet want ik vind dat de grootste dooddoener van dit forum. Ik, maar vermoed ook vele andere, hebben een band met bepaalde festivals. Ik kom graag op RW, fijne sfeer en altijd goed georganiseerd en voel me daardoor betrokken bij de line-up. Zelfde heb ik met Graspop en baal er daarom dubbel van dat de affiches voor mij jaarlijks minder worden.
Staat genoteerd. Ik zwijg al😏

• Pray
Waarderingen: Joslittel
Het zijn net sport teams, die festivals!

• Haha
Waarderingen: koekroeck
Nee maar die subjectief/objectief discussie is wel een beetje vermoeiend imo :)
Dat is dan ook een mening 😄.

Maar is het niet zo dat hier veel te veel gediscussieerd wordt op gevoel en iedereen, ikzelf inclusief, onmiddellijk in de aanval gaat als zijn of haar darlings worden aangevallen?

Terwijl er toch een aantal zaken zijn die je écht wel kan beoordelen zonder dat je uw gevoel laat meespelen - zoals live gezongen of niet, live gespeeld of niet, backing tracks, belichting, concept, etc...

Circa Waves were due to be on the slope last time so could see them and maybe the Reytons joining them

Bijlagen

• IMG_3083.png
    IMG_3083.png
    596,8 KB · Weergaven: 73
  • Geweldig
Waarderingen: tosti
Zeer blij met The xx en ook lof dat de organisatie de ballen heeft om ze het hoofdpodium te laten afsluiten. Ik ga er in ieder geval enorm van genieten!

Met dat nieuwe album op komst zal de opwinding rondom de band wel groter en groter worden naar de zomer toe.

Users who are viewing this thread