Rock Werchter 2025

Uit een interview met Schueremans:
"Of Sam Fender volgend jaar alsnog zijn opwachting maakt op de weide, daar denkt Schueremans nog even over na. "We waren ontgoocheld. Ik denk dat de man zich wat beter moet organiseren, maar het blijft een fantastische artiest. We zien wel."
Hij komt niet, laat die maar elders spelen .

Helaas hier ook. Dag 4 gaat bij mij normaalgesproken op adrenaline en gitaren. Ik snap de verjonging helemaal en heb ook vaak genoeg op de ouwe mannen line up zitten zeiken de afgelopen jaren, maar de genreverdeling kon gewoon beter dit jaar. Had een Bad Nerves en Gurriers op de slope gezet op zondag en dan had ik nu niet in de auto gezeten. Heb echt m’n best gedaan met inluisteren, maar werd hem gewoon niet. Terwijl ik donderdag echt met pijn in m’n hart moest kiezen.
Dat wist jij en ik op voorhand. Nu niet bleiten zou ik zeggen.
Ik heb deze editie 1x op main gestaan bij de fontaines. En wat een bagger ik heb gekregen hier.
Trouwens mijn 6 sterren deze editie gaan naar durand Jones: afsluiter slope vanavond.

• Leuk
Waarderingen: Minix
Lijkt me ook eerder dat de plekjes al bezet zijn voor volgend jaar. Tenzij er alsnog een en ander wijzigt.
In datzelfde VRTNWS stuk - stond dat Nothing But Thieves eigenlijk volgend jaar ging komen, maar dat ze ze nu al geboekt hebben. Verder wordt er in een Humo stuk gesproken over dat er opties vastliggen, maar nog niemand definitief. Dat heeft (Schueremans) vanavond verteld aan de pers.

Dit is een prachtige ode aan 50jaar werchter!!!!!!!!!
Hoe hebben ze het gedaan? Wat zat er in/op de kubus? Wij zijn ook thuis…regen, moe en mooi geweest! Eerlijk gezegd blij dat ik mijn eigen bed lig nu, lekker fris gedoucht. Vanmiddag al afgebroken en voor Olivia vertrokken

Hoe hebben ze het gedaan? Wat zat er in/op de kubus? Wij zijn ook thuis…regen, moe en mooi geweest! Eerlijk gezegd blij dat ik mijn eigen bed lig nu, lekker fris gedoucht. Vanmiddag al afgebroken en voor Olivia vertrokken
Hun DJ booth, met spiegeldak, steeg op uit die kubus, waarop tijdens hun DJ set geanimeerde versies van platenhoezen werden getoond en nineties style TW posters met de namen van de bands die ze draaiden en de jaartallen dat ze op Werchter stonden.

Dik feest op de wei.

Verder lasers, vuurwerk en om af te sluiten Killing In The Name van Rage Against the Machine integraal.
What more can you want.

2many dj's kwam daaruit omhoog. En speelden met bijzonder toffe visuals even 50 jaar werchter af in een prachtige mix. De visuals waren op die kubus, plus op de main te zien. De betreffende artiest werd uitgebeeld met een door AI bewerkte foto waardoor het beeld bewegend werd, plus de jaartallen waarop de artiest gespeeld had.

Dat in een hele scherpe mix, met lasers en wat vuurwerk + confetti. Heeeeel tof.

Nu de laatste campingnacht en hoogstwaarschijnlijk weer gewoon tot volgend jaar op dit geweldige muziekfeest

Olivia trieste afsluiter van een jubileumjaar.
Ter hoogte van toog 1 rechts vooraan stond gewoon niemand, zelfs niet ad rode kruisen niets sfeer. Tot 2 many djs begint, het daar volloopt en het feest begint. Olivia fans die wanhopig weglopen want wat zijn die songs van blur ea. Grappig zicht maar pijnlijk.
Hopelijk touren er volgende zomer weer wat werchter afsluiters en kan het weer wat meer zijn.

Olivia Rodrigo was heel fijn.

Show met veel vaart. Innemend en sympathiek. Enorm expressief gezicht. Bakken vol talent.
En die songs staan er ook wel.

Ik stond rechts voor de centrale toog en de sfeer was daar opperbest.

• Geweldig
Waarderingen: Kachelle

Users who are viewing this thread