Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen idee, maar ga wel even kijken denk ik. Staat toch niks tegenover wat ik perse moet zien.
Wordt er nog een meeting georganiseerd? Misschien wel een goed idee om dat bijvoorbeeld om 6 uur hier te doen, om ons vervolgens te laten verrassen door de
Als die dat overdreven hyper wannabe punkboy van zich afgooit maar eerder gaat voor een strakke rockshow zit er toekomst in.
Bij zijn opkomst vorig jaar ben ik gaan lopen, het kwam zen show niet ten goede eigenlijk.
Ja dat heb ik bij zijn eerdere passages ook zo gehad. Er zit wel degelijk goede muziek in maar ik ben in 2 of 3 keer niet genoeg geboeid geweest omdat het vooral een hoop gespring en gezwaai was. De nieuwere nummers zitten ook echt wel goed in elkaar dus ik zal het wel weer een kans geven(mede ook omdat er in mijn ogen niets boeiends tegelijk speelt. (KOL wordt gemist hier....)
Yes! Vanuit Festileaks zal er een community meet-up georganiseerd worden waarbij iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt van harte welkom is! Wanneer deze meet-up is zal als het goed is binnenkort bekend worden gemaakt op de socials van Festileaks! We zullen het dan ook hier delen!
Ik wacht sowieso nog even af. Als Linkin Park met Emily mij goed bevalt én de undercard van Parklife is top, dan koop ik er ook ééntje (al is dat tegen dan wss uitverkocht).
Ik wacht sowieso nog even af. Als Linkin Park met Emily mij goed bevalt én de undercard van Parklife is top, dan koop ik er ook ééntje (al is dat tegen dan wss uitverkocht).
Als je bij KMI op de tab Neerslag klikt, zie je voor woensdag/donderdag wel een massieve spike in spreiding van de voorspelling. Daar zeggen ze basically: kan nog alle kanten uit met neerslag die dag(en).
Als je bij KMI op de tab Neerslag klikt, zie je voor woensdag/donderdag wel een massieve spike in spreiding van de voorspelling. Daar zeggen ze basically: kan nog alle kanten uit met neerslag die dag(en).Bekijk bijlage 14855
Als je bij KMI op de tab Neerslag klikt, zie je voor woensdag/donderdag wel een massieve spike in spreiding van de voorspelling. Daar zeggen ze basically: kan nog alle kanten uit met neerslag die dag(en).Bekijk bijlage 14855