Rock Werchter 2025

Toch wel kras, eerst cancelt hij Pinkpop en nu Roskilde (woensdag 2 juli). Voorlopig staat hij nog wel op 29 juni op Glastonbury, dus onduidelijk wat de 'onvoorziene omstandigheden' zijn waardoor hij Roskilde moet cancelen.

Dan wordt het voor RW inmiddels een heel rijtje met artiesten met een vraagteken:
  • David Kushner heeft een hele serie optredens gecanceld vanwege mentale problemen. De herstart van zijn tour staat nog steeds gepland op 1 juli in Litouwen. Vooralsnog lijkt RW op zondag 6 juli dus door te gaan.
  • Dean Lewis heeft een hele serie optredens in de VS en Canada gecanceld vanwege stemproblemen. Zijn Canadese optredens van vandaag en morgen lijken door te gaan, dus we weten snel meer of zijn RW optreden van zondag 6 juli in gevaar is.
  • Shaboozey cancelde al Pinkpop en nu ook Roskilde. Onduidelijk wat de achtergrond is. Ook hij staat op zondag 6 juli op RW gepland.
  • Lola Young cancelt Parklife op 14 juni. Ik ben benieuwd wat daar de reden voor is. Eerste optredens daarna zijn RW (vrijdag 4 juli) en Roskilde op 6 juli.
Lola Young staat begin juni ook nog in zaal in België (inhalen ook al geannuleerd concert van onlangs).

Toch wel kras, eerst cancelt hij Pinkpop en nu Roskilde (woensdag 2 juli). Voorlopig staat hij nog wel op 29 juni op Glastonbury, dus onduidelijk wat de 'onvoorziene omstandigheden' zijn waardoor hij Roskilde moet cancelen.

Dan wordt het voor RW inmiddels een heel rijtje met artiesten met een vraagteken:
  • David Kushner heeft een hele serie optredens gecanceld vanwege mentale problemen. De herstart van zijn tour staat nog steeds gepland op 1 juli in Litouwen. Vooralsnog lijkt RW op zondag 6 juli dus door te gaan.
  • Dean Lewis heeft een hele serie optredens in de VS en Canada gecanceld vanwege stemproblemen. Zijn Canadese optredens van vandaag en morgen lijken door te gaan, dus we weten snel meer of zijn RW optreden van zondag 6 juli in gevaar is.
  • Shaboozey cancelde al Pinkpop en nu ook Roskilde. Onduidelijk wat de achtergrond is. Ook hij staat op zondag 6 juli op RW gepland.
  • Lola Young cancelt Parklife op 14 juni. Ik ben benieuwd wat daar de reden voor is. Eerste optredens daarna zijn RW (vrijdag 4 juli) en Roskilde op 6 juli.
https://www.imperialbell.com/en/Lineup/List-of-shows/2025/5/20/3717/Dean-Lewis
Hier staat er wel bij: Postponed to a later date :unsure:

• Leuk
Waarderingen: Joss
Als ik shows van Shaboozey Google staat RW er nog als enige EU data, maar zal wel niet alles laten zien als Glastonbury daar niet bij staat

Dan is inderdaad zijn hele Canadese tour uitgesteld (staat alleen nog niet op zijn eigen website). Dan is Isle of Wight (vrijdag 20 juni) zijn eerste optreden - en daarna Pinkpop op zondag 22 juni.
Hopelijk is hij er bij de festivals dan wel bij. Niet voor mij of voor RW. Maar mijn dochter zit hem al heel de tijd via spotify af te spelen in voorbereiding op Pinkpop.

I’d imagine Shahboozy is 99.9% out and won’t be on Glastonbury’s times when it appears this week either.

The likes of Lola Young (has Glastonbury too), Dean Lewis and David Kuschner all have upcoming things so we’ll know soon enough if they’re at risk

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
De vervanger van Shaboozey zal wel een S10 of iets dergelijks worden niet? Speelt 2 dagen evoor gewoon op DTRH.

Sowieso geen verwachtingen koesteren voor vervangingen, gesteld dat er afvallers zijn. Want momenteel is er nog niets officieel.

Meau lijkt me bv. wel een kandidaat als Shaboozey afhaakt. Grote kans dat ze die dag sowieso al passeert voor duet met Pommelien in het midden.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Beloftevolle lijst afvallers wel 🤭 nooit leuk voor de fans maar er zitten voorlopig geen must sees bij. Mag ook wel is want quasi elk jaar verdwijnt er een act uit men top 5 must sees :mad:

I’d imagine Shahboozy is 99.9% out and won’t be on Glastonbury’s times when it appears this week either.

Shaboozey out opent de mogelijkheid dat Tom Odell op de zondag komt, in plaats van de eerder geplande zaterdag.

In veel opzichten is dat logischer: langere speeltijd (1 uur i.p.v. 45 minuten), de Barn i.p.v. mainstage en optreden vlak voor zijn vriend Finneas.

Shaboozey out opent de mogelijkheid dat Tom Odell op de zondag komt, in plaats van de eerder geplande zaterdag.

In veel opzichten is dat logischer: langere speeltijd (1 uur i.p.v. 45 minuten), de Barn i.p.v. mainstage en optreden vlak voor zijn vriend Finneas.
Dat zou toch helemaal gek worden dan. Hem als enige artiest teasen, een gat laten op zaterdag en uiteindelijk op zondag belanden

The likes of Lola Young (has Glastonbury too), Dean Lewis and David Kuschner all have upcoming things so we’ll know soon enough if they’re at risk
Shahboozy stond op 9 mei nog te performen op de country music awards. Lijkt me dus geen probleem qua stem ofzo

Shahboozy stond op 9 mei nog te performen op de country music awards. Lijkt me dus geen probleem qua stem ofzo
I’d just imagine it’s issues with travelling to Europe. If he’s suddenly at Glastonbury (sure he won’t be) then maybe it’s different but I’d expect a replacement soon

Users who are viewing this thread