Dag iedereen, zijn hier mensen die ervaring hebben met de breakfast voucher op The Hive? Kost 105 euro en daar heb je dan 4 ochtenden (donderdag tot zondag) ontbijt mee in Café De Welkom in Central Park. Dit zou volgens de website een super uitgebreid ontbijt zijn - de healthy corner met diverse fruitsappen, de green corner met yoghurtvariaties, ontbijtgranen en vers fruit, Bread & More met broodjes, brood, ontbijtkoeken, boter, confituur, smeerkaas, kaas en charcuterie, en Hot Food met roerei, spiegelei, spek, worstjes en American pancakes met toppings. Daarnaast kun je elke dag kiezen tussen een warme drank of een fruitsap. Dit klinkt natuurlijk fantastisch maar ik vraag me af of het ook echt zo goed is? Is dit in buffetvorm en all you can eat of kan je gewoon 1x aanschuiven en is het kwestie van bordje vullen? Ik weet uit ervaring dat de ontbijten die festivals aanbieden niet altijd heeeeel goed zijn. En ik ben ondertussen wel uitgekeken op droge cornflakes en sandwiches met zwanworsten.
Hopelijk kan iemand hier raad in geven?!
Dankjewel!!