Rock Werchter 2025

Lijkt me ook al te groot, maar als die daar zelf haar neus niet voor optrekt... Met die TBA op 3 juli heeft het alle schijn.
Gho te groot is relatief. Ze werkt ook voor StuBru, dus dat kan part of the deal zijn, of ze vindt het zelf gewoon héél leuk om elk jaar op Werchter te draaien.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Denk dat veel ook te maken heeft met timing. Op moment dat de dag eigenlijk/eindelijk wat vorm kreeg, zijn er veel mensen die hun keuze al gemaakt hadden voor ofwel ander dagje of ander festival. Mensen die Sam te weinig vinden, niets hebben met Raye en geen vertrouwen hadden in de rest. Uiteindelijk is het wel een mooi rijtje geworden.

Niet vergeten dat er schijnbaar ook toch weer aantal combi's omgezet zijn in dagtickets. Al zijn het er duizend, dan zijn dat er duizend extra die verkocht moeten worden voor een dag die standaard nog niet uitverkocht was.

De zaterdagtickets zijn ondertussen met 20% korting te koop voor Cera-vennoten
Dat is nieuw. Een paar weken terug waren er enkel 40 procent korting tickets voor CERA-vennoten voor middelgrote festivals zoals Dranouter.
Dit betekent dat ze nu ten alle prijze het bordje uitverkocht ook op de zaterdag willen plakken voor het festival opent.

Dat is nieuw. Een paar weken terug waren er enkel 40 procent korting tickets voor CERA-vennoten voor middelgrote festivals zoals Dranouter.
Dit betekent dat ze nu ten alle prijze het bordje uitverkocht ook op de zaterdag willen plakken voor het festival opent.
Da’s toch logisch. Beter met korting meer consumerende bezoekers, dan minder bezoekers. Een deel van de korting zal ook door de sponsor worden betaald. Niet zozeer voor het bordje uitverkocht, maar wel voor het huishoudboekje.

Je zou toch op een bepaald moment denken dat die daarvoor te groot is geworden, voorlopig niet dus.
Ja, dat dacht ik nu ook eigenlijk.
Maar de verwevenheid met StuBru zal daarmee misschien iets te maken hebben...

Eigenlijk liever zo dan iemand die te vroeg begint te pieken en overal opduikt, van 9x AB's tot een 2x Sportpaleis tot een weide van Werchter, tot....

Ja, dat dacht ik nu ook eigenlijk.
Maar de verwevenheid met StuBru zal daarmee misschien iets te maken hebben...

Eigenlijk liever zo dan iemand die te vroeg begint te pieken en overal opduikt, van 9x AB's tot een 2x Sportpaleis tot een weide van Werchter, tot....

Laat ons maar even buiten beschouwing laten dat de artieste waar je het over hebt, twee jaar enorm heeft getourd langs de kleinere festivals, behoorlijk wat gratis optredens heeft gegeven en zo gestaag haar fanbase opgebouwd, nog voor haar debuutplaat uit kwam die haar dus naar dat trapje hoger tilde

Hoezo vroeg beginnen pieken? Die heeft enorm hard gewerkt om te staan waar ze staat, haar live show te laten groeien en genoeg fans te houden om quasi moeiteloos die 9 AB's en 2 Sportpaleizen te vullen.

Ik heb geen zin in weer een hele Pommeliek (polemiek rond...), maar doen alsof die vroeg aan het pieken is, is factueel gewoon niet juist he. Die haar eerste hits dateren al van 2022.

Laatst bewerkt:
Ik heb geen zin in weer een hele Pommeliek (polemiek rond...), maar doen alsof die vroeg aan het pieken is, is factueel gewoon niet juist he. Die haar eerste hits dateren al van 2022

Dan zijn er een pak anderen die veel sneller veel harder groeien en onmiddellijk de hoogste spots krijgen aangereikt. Met bijna twee albums en een zak vol hits om 15u mogen komen aandraven is zeker niet te snel te veel. 🤷
Dat Damiano David hoger mag staan zonder debuutalbum vind ik veel straffer.

Dan zijn er een pak anderen die veel sneller veel harder groeien en onmiddellijk de hoogste spots krijgen aangereikt. Met bijna twee albums en een zak vol hits om 15u mogen komen aandraven is zeker niet te snel te veel. 🤷
Album is uit als hij op RW staat (komt vrijdag uit).

• On fire
Waarderingen: Bwoite
Vanmorgen, zoals elke morgen, het doorverkoop platform van Ticketmaster gecheckt voor een donderdagticket. En ja hoor, ie is binnen! Nu nog iemand zoeken die met me mee combi wil, want heb er nu 1 over aangezien mijn zwangere madam dus enkel de donderdag zal gaan. Maar super dat het gelukt is, yes yes yes 😍

Vanmorgen, zoals elke morgen, het doorverkoop platform van Ticketmaster gecheckt voor een donderdagticket. En ja hoor, ie is binnen! Nu nog iemand zoeken die met me mee combi wil, want heb er nu 1 over aangezien mijn zwangere madam dus enkel de donderdag zal gaan. Maar super dat het gelukt is, yes yes yes 😍
Dat systeem werkt echt goed ja, ook al paar keer tickets kunnen kopen voor zaken die zijn uitverkocht en waarbij ticketswap pas enkele dagen op voorhand een mogelijkheid is wegens het last minute beschikbaar maken van tickets.

Dat systeem werkt echt goed ja, ook al paar keer tickets kunnen kopen voor zaken die zijn uitverkocht en waarbij ticketswap pas enkele dagen op voorhand een mogelijkheid is wegens het last minute beschikbaar maken van tickets.

Ticketswap werkt ook al voordat de tickets beschikbaar zijn.

Laat ons maar even buiten beschouwing laten dat de artieste waar je het over hebt, twee jaar enorm heeft getourd langs de kleinere festivals, behoorlijk wat gratis optredens heeft gegeven en zo gestaag haar fanbase opgebouwd, nog voor haar debuutplaat uit kwam die haar dus naar dat trapje hoger tilde

Hoezo vroeg beginnen pieken? Die heeft enorm hard gewerkt om te staan waar ze staat, haar live show te laten groeien en genoeg fans te houden om quasi moeiteloos die 9 AB's en 2 Sportpaleizen te vullen.

Ik heb geen zin in weer een hele Pommeliek (polemiek rond...), maar doen alsof die vroeg aan het pieken is, is factueel gewoon niet juist he. Die haar eerste hits dateren al van 2022.
Nog een geluk dat je het buiten beschouwing laat en geen repliek geeft op ... 😉
Wel ja, drie jaar... met een beperkt repertoire, is vroeg pieken en alles er uit sleuren wat je kan... (en dat lukt).

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en Bwoite
Klopt. En dan nog op die spot op de main. Natuurlijk alles te maken met Maneskin, wat dan weer vreemd is als je een solo project lanceert

Users who are viewing this thread