Rock Werchter 2025

Niet boos, want Bad Bunny kan me echt gestolen worden, maar eerder verwonderlijk. Ook niet mijn muziek, alleen ik snap niet hoe je daaraan kan ontsnappen. Zijn muziek komt uiteraard op de radio voorbij, ook in België, maar ook op televisie, als je in de stad loopt, in cafés, barretjes, als opwarmmuziek in concertzalen (ook ongetwijfeld in zalen waar jij heen gaat) en ga zo nog maar een tijdje door. Daardoor komen dit soort reacties altijd een beetje over alsof het voor de bühne is, met een hoog 'kijk-mij-eensgehalte'. Plus het feit dat ie ook hier op het forum vaak genoeg voorbij is gekomen.
Net eens geluisterd en ik ken het niet van televisie, radio, stad, café, barretje of opwarmmuziek op een concert... toch vreemd want ik kom wel buiten

• Leuk
Waarderingen: festirock en Paddy
Kan best zijn dat ik het al gehoord heb maar daarom ken ik toch niet automatisch de naam van de artiest.

Ik Shazam niet alles dat ik hoor.
Dat hoeft ook niet, maar ik zou zelf nog denken dat de naam misschien wel bekender is dan de muziek. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de prijzen waar hij voor genomineerd was en gewonnen heeft. Drasit ook alweer even mee natuurlijk. En het punt over het forum staat natuurlijk nog steeds, waar hij ook in het Werchtertopic voorbij is gekomen. Is verder geen aanval hè, ik sta er alleen van te kijken, al is dat in mijn omgeving ook niet anders.

Net eens geluisterd en ik ken het niet van televisie, radio, stad, café, barretje of opwarmmuziek op een concert... toch vreemd want ik kom wel buiten
Alleen niet vaak genoeg ;)

Dat hoeft ook niet, maar ik zou zelf nog denken dat de naam misschien wel bekender is dan de muziek. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de prijzen waar hij voor genomineerd was en gewonnen heeft. Drasit ook alweer even mee natuurlijk. En het punt over het forum staat natuurlijk nog steeds, waar hij ook in het Werchtertopic voorbij is gekomen. Is verder geen aanval hè, ik sta er alleen van te kijken, al is dat in mijn omgeving ook niet anders.

Hier net zo hoor. Ik ken de naam, maar kan niks opnoemen of herkennen van Bad Bunny. 'Dat genre' trekt mij compleet niet dus ben ook echt oprecht niet geïnteresseerd van wie de muziek dan is.

Hoor ik ergens iets wat mij goed in de oren ligt , in een bar, winkelcentrum, in de auto, op het werk of waar dan ook; dan ga ik speuren wie het is, harstikke leuk! Hup in de Spotify playlists en vaak als ik tijd heb nog even wat verdere info over de artiest opzoeken. Daar besteed ik erg graag mijn vrije tijd aan
Latin-trap muziek zit niet in die categorie voor mij. Voor een ander wel; helemaal prima.

Ik kan ook niets noemen van Bad Bunny. Maar ik ken hem wel door zijn optredens bij WWE (Amerikaans showworstelen) en zijn optredens bij Saturday Night Live.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze
Ja, daar ken ik hem ook van!

Bad Bunny Sport GIF by WWE

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Is dat dan dezelfde die voor het green day concert het podium opkomt om het publiek even wakker te schudden?

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Paddy en Bwoite

Users who are viewing this thread