Rock Werchter 2025

Vind dat trouwens echt een tof RW50 logo. Denk ook dat we dat heel veel gaan terugzien in de inkleding van het festival komende editie.

Nog niet eerder over nagedacht, maar the 1975 zou wel toepasselijk zijn. (oke ik weet dat ze niet touren)

Ingewikkelde vraag die ik zo goed mogelijk ga proberen verwoorden:
De Donderdag zou ik graag Iggy Pop, While She Sleeps, Deftones en Linkin Park zien. Graag zou ik ook constant in het voorvak staan (main stage acts).
Ik ga er vanuit dat Deftones en Linkin park zeker na elkaar spelen op de main stage in de avond. Indien While She Sleeps ook op de main stage speelt, denken jullie dat dit net voor Deftones zal zijn of dat er daar nog een band tussen zou spelen (zo kan ik even het voorvak verlaten)? Het lijkt mij moeilijk om 3 acts te bekijken en het voorvak niet te verlaten. + waar verwachten we Iggy Pop? Hopelijk snappen jullie mijn vraag een beetje, alvast bedankt !!!

De kans is vrij groot dat Iggy Pop-Fontaines DC - Deftones - Linkin Park in die volgorde na elkaar zullen spelen op de Mainstage. Binnen enkele weken hebben we daar normaal gezien uitsluitsel over.

While She Sleeps lijkt me iets voor vroeger op de dag

De Donderdag zou ik graag Iggy Pop, While She Sleeps, Deftones en Linkin Park zien. Graag zou ik ook constant in het voorvak staan (main stage acts).
Ik ga er vanuit dat Deftones en Linkin park zeker na elkaar spelen op de main stage in de avond. Indien While She Sleeps ook op de main stage speelt, denken jullie dat dit net voor Deftones zal zijn of dat er daar nog een band tussen zou spelen (zo kan ik even het voorvak verlaten)? Het lijkt mij moeilijk om 3 acts te bekijken en het voorvak niet te verlaten. + waar verwachten we Iggy Pop? Hopelijk snappen jullie mijn vraag een beetje, alvast bedankt !!!
Als je de volgorde op de site aanhoudt (en we gaan er van uit dat ze op de main staan): While She Sleeps - Amyl - Iggy Pop - Fontaines D.C. - Deftones - Linkin Park

De kans is vrij groot dat Iggy Pop-Fontaines DC - Deftones - Linkin Park in die volgorde na elkaar zullen spelen op de Mainstage. Binnen enkele weken hebben we daar normaal gezien uitsluitsel over.

While She Sleeps lijkt me iets voor vroeger op de dag
Ken from Efests said that is currently the plan (for those 4 all on the main)

While she sleeps is op Werchter echt geen grote naam, gaan zoals andere mensen al aanhalen vrij vroeg staan op de main. Lijken me net te groot voor de slope en zie ze niet echt in een tent staan

Wanneer komen de nieuwe namen en de indeling van de podia? Ik gok na ESNS Groningen op dinsdag 21 januari. En dan einde van die week de headliners van Pukkelpop.

Als je de volgorde op de site aanhoudt (en we gaan er van uit dat ze op de main staan): While She Sleeps - Amyl - Iggy Pop - Fontaines D.C. - Deftones - Linkin Park
Maar dan zouden ze nog geen enkele Barn naam aangekondigd hebben, lijkt me ook niet echt plausibel. Blijf erbij dat ik Iggy in de Barn tegenover LP verwacht. Die gaat anno nu echt niet meer zo laag spelen.

Users who are viewing this thread