Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wel nog niet (of moet toch zeer lang geleden zijn) geweten bij Rock Werchter dat er zulke belangrijke zaken mis gingen bij de communicatie van nieuwe namen.
Op zaterdag toch altijd veel grote groepen met dekentjes op het terrein. Die willen niks liever dan een portie Goldband en nostalgie met Franz Ferdinand.
En vooral RAYE als derde laatste (of Barnhead), dat zou ik ook straf vinden! Of tussen Green Day en Simple Minds, maar lijkt me wel een gigantische mismatch qua genre/doelgroep dan
Pukkelpop met de heilige drievuldigheid dan? (Charli XCX, Chappel Roan & Sabrina Carpenter) Zou sterk geboekt zijn, maar veel te eenzijdig naar mijn goesting ook
Ik denk dat de alternatieve festivals (en ja daar schaar ik Pukkelpop onder) liever Sabrina links laten liggen ten opzichte van Chappel Roan en Charli XCX.
Terug over Rock Werchter: als London Grammar er staat, dan zal het wel op donderdag als Barnhead zijn zeker? (snif, want die clashes gaat ze niet winnen voor mij...)
Terug over Rock Werchter: als London Grammar er staat, dan zal het wel op donderdag als Barnhead zijn zeker? (snif, want die clashes gaat ze niet winnen voor mij...)