Rock Werchter 2025

Wel nog niet (of moet toch zeer lang geleden zijn) geweten bij Rock Werchter dat er zulke belangrijke zaken mis gingen bij de communicatie van nieuwe namen.

Op zaterdag toch altijd veel grote groepen met dekentjes op het terrein. Die willen niks liever dan een portie Goldband en nostalgie met Franz Ferdinand.
Hmmm ik zag "het dekentjes publiek" eerder als fans van Simple Minds, The Breeders, The Pretenders dan Goldband.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Geen Idee waar Sabrina nog naartoe kan maar Clairo en Beabadoobee zijn altijd welkom op Werchter

(Over Sabrina, Pukkelpop gaat mooie pop namen kunnen strikken met Charli XCX, Chappell Roan en Sabrina Carpenter)

Bijlagen

• Screenshot_20241206_092847_Instagram.jpg
    Screenshot_20241206_092847_Instagram.jpg
    265,6 KB · Weergaven: 35
Maar vind haar gevoelsmatig absoluut geen naam voor Rock Werchter. Van mij is ze welkom, maar zie het niet gebeuren...

Geen Idee waar Sabrina nog naartoe kan maar Clairo en Beabadoobee zijn altijd welkom op Werchter

(Over Sabrina, Pukkelpop gaat mooie pop namen kunnen strikken met Charli XCX, Chappell Roan en Sabrina Carpenter)
Enkel Chappell op de main is prima voor Pukkelpop.

Ja er is op zondag wel nog plaats voor een extra disney ster en 2 singer songwriters :LOL:

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Terug over Rock Werchter: als London Grammar er staat, dan zal het wel op donderdag als Barnhead zijn zeker? (snif, want die clashes gaat ze niet winnen voor mij...)

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Terug over Rock Werchter: als London Grammar er staat, dan zal het wel op donderdag als Barnhead zijn zeker? (snif, want die clashes gaat ze niet winnen voor mij...)
Donderdag lijkt me de grootste kanshebber, maar pakweg vrijdag of zondag (voor Rufus) kunnen ook nog toch?

Users who are viewing this thread