Rock Werchter 2025

Anyway. Ik denk dat we de laatste jaren altijd strandden op een goeie 30 namen vóór de jaarwisseling. Dit zal dit jaar volgens mij niet anders zijn. Er komt sowieso nog wel wat. Wanneer is voor hen een weten, voor ons een raden.

Ofwel vandaag rond 13u, ofwel morgen om 8u of 16u hoop ik. Ik verwacht wel nog een 15-tal bevestigingen vóór de drukke decemberperiode. Volgende week kan eventueel ook nog.

Waarom 13:00 uur?
Headliners wellicht uitgezonderd, maar in principe maakt RW namen altijd bekend om 8:00 of om 16:00 uur.

• Leuk
Waarderingen: Jo &Sky
Nu dan een pakketje dat wat meer tot de verbeelding spreekt bij het grote publiek?

Lolla Paris komt morgen met nieuwe namen. Van Nos Alive werden we vandaag niet veel wijzer want ook daar kan Barry niet zwemmen.

Edit: Misschien toch niet morgen, maar er was wel een teaser met 'prochainement' in. Vaak is het dan wel daags nadien.

Het programma van donderdag 3 juli wordt aangevuld met Deftones, Iggy Pop en Jacob Collier. Nieuw voor vrijdag 4 juli zijn Underworld, Purple Disco Machine en Mark Ambor. Op zaterdag 5 juli tekenen Maribou State, Amenra, Blanco White en Goldband present. Ook voor zondag 6 juli zijn er nieuwe namen. Gracie Abrams, Dean Lewis en Goose komen dan naar het Festivalpark.

Nette drop weer hoor.

Ben ik de enige die geen flauw benul had wie die Mark Ambor was voordat ie ineens overal werd aangekondigd?

Users who are viewing this thread