Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap dat gezeur over Rodrigo niet zo. Er staat welgeteld 1 popheadliner op het affiche en dat is er ook nog eens één die de fans van gitaren flink kan gaan verrassen. En het is ook niet alsof de rock niet goed vertegenwoordigd is in het dagprogramma. Zat anders te kijken ook.
Als ze nu eens op het idee zouden komen om een groot pop festival te organiseren in Antwerpen of Limburg ofzo... Pop Peer ?
Dan hou je Werchter voor de rockbands over. Want het is toch Rock Werchter he. .
Ik snap dat gezeur over Rodrigo niet zo. Er staat welgeteld 1 popheadliner op het affiche en dat is er ook nog eens één die de fans van gitaren flink kan gaan verrassen. En het is ook niet alsof de rock niet goed vertegenwoordigd is in het dagprogramma. Zat anders te kijken ook.
Die zondag heeft toch niet zoveel rock? Maar voor de rest zou ik gewoon niet te veel reageren op die opmerkingen over Olivia. Soms is het dan handiger om maar niet te reageren want anders krijg je constant dezelfde discussies die toch weer op smaak uitkomen. Olivia is gewoon een goeie popheadliner en gelukkig staat daarnaast ook nog 2 mooie rockheadliners plus een die de beide genres samenvoegt met zijn indierock dus kan iedereen toch blij zijn lijkt mij.
Toen ik 10 jaar geleden op Werchter was stonden 2 Duitse studenten uit Leuven te protesteren op de weg voor het festivalterrein, met een Bluetooth boxje.
De legendarisch uitspraak "Das ist doch kein Rock Werchter, das ist Pop Werchter!"
Dit geklaag is van alle tijden.
Als ze nu eens op het idee zouden komen om een groot pop festival te organiseren in Antwerpen of Limburg ofzo... Pop Peer ?
Dan hou je Werchter voor de rockbands over. Want het is toch Rock Werchter he. .