Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het wegblijven van een Suzan en Freek, Maan, Douwe Bob ed. is een van de vele redenen waarom ik als Nederlander jaarlijks naar Belgie trek voor festivals. Alleen jammer dat Goldband hier af en toe nog gedag komt zeggen
Vraagje voor iemand met MySpace ervaring. We hebben daar een vak. Maar we vroegen ons eigenlijk af of elk vak aan een pad ligt? Of moet je nog steeds door andermans vakken banen om op paden te komen?
Vraagje voor iemand met MySpace ervaring. We hebben daar een vak. Maar we vroegen ons eigenlijk af of elk vak aan een pad ligt? Of moet je nog steeds door andermans vakken banen om op paden te komen?
Het wegblijven van een Suzan en Freek, Maan, Douwe Bob ed. is een van de vele redenen waarom ik als Nederlander jaarlijks naar Belgie trek voor festivals. Alleen jammer dat Goldband hier af en toe nog gedag komt zeggen
Maar even hoera voor NL -acts;
Marathon, Wodan Boys, The Vices. Dat die maar mooi mogen doorgroeien. Zijn ook elk mooie Slope-namen voor 2025.
Betreft KOL; ik denk dat die niet de afsluitende act meer eisen. Ze staan toch ook in het voorprogramma van Zach Bryan (beetje appels met peren vergelijken, maar in hun hoogtijdagen zou dit nooit gebeurd zijn) Ik zie ze als een geweldige sub voor Sam Fender of Olivia.
Franz Ferdinand zit verdacht vlakbij RW 2025 te touren. Volgens een gelekte affiche zouden ze op vrijdag 11 juli subben voor Snow Patrol op Bospop (Weert).
Warmste Week sluit niets uit voor de zomer. Wel kan het eventuele aankondiging nog wat uitstellen. Kan perfect na nieuwjaar dan nog aangekondigd worden (tenzij het PKP wordt). Voor Oscar idem, al speelt daar wellicht nog het feit dat er wel nog redelijk wat tickets voor tweede Sportpaleis te koop zijn (als ie niet alsnog op PKP staat).
Merol is ok, zolang ze niet te hoge spots in gaat nemen. Nederland heeft wel goede artiesten zoals @ChrisV hierboven noemt, maar ook Froukje of Tramhaus doen het goed. Belgie heeft er gewoon veel en veel meer
Verschil is dat ze entourage Editors goed kennen dus die plooien makkelijk voor wat Herman in gedachten heeft. Maar KOL zien zichzelf nog gewoon als headliner.
De vraag is tot wanneer Charli XCX in Europa zal touren? Voorlopig enkel tot half juni bevestigd. Ben benieuwd. Mijn gevoel zegt dat de kansen
groter zijn op Chapell Roan op PKP evt zelfs als (sub)headliner op de main.
De vraag is tot wanneer Charli XCX in Europa zal touren? Voorlopig enkel tot half juni bevestigd. Ben benieuwd. Mijn gevoel zegt dat de kansen
groter zijn op Chapell Roan op PKP evt zelfs als (sub)headliner op de main.
Chappell Roan komt enkel als absolute headliner hoor op Pukkelpop. Ze staat op Primavera Barcelona ook duidelijk helemaal bovenaan haar dag, boven oa. Fontaines DC, LCD Soundsystem en Central Cee.