Rock Werchter 2025

Verschil is dat ze entourage Editors goed kennen dus die plooien makkelijk voor wat Herman in gedachten heeft. Maar KOL zien zichzelf nog gewoon als headliner.
Dat is een ander ding, het zicht vanuit de organisatie.
Mijn statement is uit aanvoelen van het publiek. Iedereen zou het slikken.
Maar als de organisatie, die dat wel aanvoelt, dat wil en de band niet is het einde verhaal.
Wel jammer, het is en blijft een ijzersterke liveband met een bak hits maar eigenlijk 'zonder ruggengraat'.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Ik weiger ge geloven dat ze daar een Q-music dag van gaan maken. Zal nog wel wat alternatiefs bijkomen. En als Pommelien er dan toch moet staan, zal dat dan toch op een andere dag zijn denk ik.
Komt nog eens bij dat RW ook wel weet welk soort publiek je ook moet lokken om ervoor te zorgen dat je spijs en drank goed genoeg verkopen. Dus ik twijfel er niet aan dat het nog voor ieder wat wils zal zijn die dag.

Die shows van Clouseau in het Sportpaleis waren vroeger steeds goed uitgewerkt, en dat levert in een jubileum jaar dus 7 uitverkochte Sportpaleizen op. Vergelijk het met Bart Peeters die momenteel iets soortgelijks doet in de Lotto.
Clouseau live is kwaliteit met grote K, misschien vroeger nog meer dan nu (periode toen Eric Melaerts in de band zat).
Maar headliner op Rock Werchter zou me verbazen. Internationaal publiek, dus die hebben nog nooit van Clouseau gehoord.

Als ze willen, plaatsen ze die wel ergens bovenaan op een dagevent als TWC, maar denk niet dat dit prioriteit is voor hen.
Wel overtuigd dat zij een weide zouden uitverkopen, met het juiste concept en omkadering.

• Leuk
Waarderingen: DirkG
Komt nog eens bij dat RW ook wel weet welk soort publiek je ook moet lokken om ervoor te zorgen dat je spijs en drank goed genoeg verkopen. Dus ik twijfel er niet aan dat het nog voor ieder wat wils zal zijn die dag.
Opvallend wel dat ze die dag lijken te afsluiten met 2 elektronische namen in de tenten. Tenzij ze beide back to back KlubC doen en er nog geen Barn naam bekend is voor die dag.

Dat soort namen (Overmono, Rufus, Barry Can’s Swim) nu al beter vertegenwoordigd dan vorig jaar trouwens, toen er met The Blaze maar 1 echte elektronische naam op die lineup stond.

• Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter
Opvallend wel dat ze die dag lijken te afsluiten met 2 elektronische namen in de tenten. Tenzij ze beide back to back KlubC doen en er nog geen Barn naam bekend is voor die dag.

Dat soort namen (Overmono, Rufus, Barry Can’s Swim) nu al beter vertegenwoordigd dan vorig jaar trouwens, toen er met The Blaze maar 1 echte elektronische naam op die lineup stond.
Met wat goede wil ook marc rebillet

Sowieso is het genieten geblazen, de huidige Belgische overvloed aan (opkomend) talent. Brutus, Haunted youth, Balthazar, ISE, Pommelien, Eosine, Absynthe minded, Slow Pilot, Psychonaut, Whispering Sons, Amenra. En dan vergeet ik er nog een hoop.
In Nederland kijken we echt vol jaloezie naar België op dit gebied, inderdaad. Doen jullie goed.

Ik snap de hype rondom Pommelien niet zo goed 😬 of klinkt het live een stuk minder zoetsappig? Wellicht is het gewoon mijn smaak niet
Waarschijnlijk wat gevoed door het succes van Knokke/off, waardoor ze ook heel wat naambekendheid heeft gekregen.
Maar de liedjes zijn inderdaad gewoon dertien in een dozijn liedjes.

• Leuk
Waarderingen: koolket en musicislife

Users who are viewing this thread