Rock Werchter 2025

1. Noah Khan will be the sub under Olivia Rodrigo. I think people must be mad to think otherwise at this point (you can all call me stupid if I’m wrong?)

2. KOL are playing Victorious festival in August so I’d guess there’s no chance they’ll be appearing here. Pukklepop much more likely now.
Dat gedweep hier met KOL begrijp ik toch niet trouwens. Die gaan altijd willen headlinen. Gaan dat op bepaalde festivals met minder uitstraling ook nog steeds mogen doen. En zo blijft hun pseudo positie intact. Ik wil niet weten op hoeveel verkochte tickets hun sportpaleis stond.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Vicarious
Toch kan ik er wel van genieten.

De dag dat festibob écht met nieuws komt zouden we een jaarlijkse festileaks feestdag van moeten maken.

• Haha
Waarderingen: koekroeck
Toch kan ik er wel van genieten.

De dag dat festibob écht met nieuws komt zouden we een jaarlijkse festileaks feestdag van moeten maken.
Ik wist wel dat Billie Eilish geen headliner zou zijn van RW25 en dat we deze week geen nieuwe namen zouden krijgen. Later dit weekeinde los gaan op 'Don't you want me, don't you want me ohoooo' en volgende week nieuwe festiweetjes.

Users who are viewing this thread