Rock Werchter 2025

Skunk Anansie, Texas, Portland en Lottery Winners naar TW Classic
Kunnen we allemaal afschrijven voor RW normaal gezien (spijtig van Skunk)
Grappig dat Texas ook op de vorige TW Classic op de line-up stond waar Robbie Williams (en Faithless) headliner waren.

Dus geen Werchternamen vanmiddag dan als we die worp al hebben gekregen?

Bands die overal staan maar precies ontbreken op Graspop.

Electric callboy
A day to remember
Knocked loose
Poppy
Landmvrks
Polaris

Electric callboy zijn we al een eindje bijna zeker maar de andere bands zou een verrassing zijn voor mij.
Poppy in de Barn zou heel nice zijn, zou de Bad Omens van dit jaar kunnen zijn (hopen dat ze dan wel effectief komt 😅 ). Haar nieuwe plaat waar ze samen met Jordan Fish (ex-BMTH) aan gewerkt heeft staat de laatste tijd vaak op. Zelfde met Knocked Loose, zou ook welkom zijn maar het zou me verbazen dat Graspop zowel Poppy als Knocked Loose aan Werchter laat

Poppy in de Barn zou heel nice zijn, zou de Bad Omens van dit jaar kunnen zijn (hopen dat ze dan wel effectief komt 😅 ). Haar nieuwe plaat waar ze samen met Jordan Fish (ex-BMTH) aan gewerkt heeft staat de laatste tijd vaak op. Zelfde met Knocked Loose, zou ook welkom zijn maar het zou me verbazen dat Graspop zowel Poppy als Knocked Loose aan Werchter laat
heeft niks te maken met wat graspop wilt maar met wat dat livenation wilt hoor.

Poppy, ik ken het niet, maar lijpe brute naam!🤟
Ik ga het opzoeken na dit gelezen te hebben!

• Leuk
Waarderingen: JP5
Best vermoeiend die ‘wie?’ vraag. Er komen ook wel eens artiesten voorbij waar ik niet van gehoord heb, google het gewoon even.
Ja hallo, dat het een singer songwriter is die bekend is geworden via TikTok kan ik inderdaad ook lezen en zijn muziek beluister ik wel zodra hij announced zou worden. Ik stel de vraag alleen maar omdat het leek alsof het een teleurstellende boeking zou zijn voor RW en het me makkelijker lijkt om rechtstreeks te vragen wat er mis mee is, dan het internet hiervoor te moeten afschuimen. Maar bedankt voor de inbreng,..

• Verdrietig
  • Grrr
Waarderingen: Yerko_music en pongolesi
Mag ik toch nog hopen op Alanis Morissette? Als de Simple Minds en Elbow midden in een UK tour voor een dagje heen en weer gaan voor Rock Werchter, dan zou Alanis de dag na afsluiting van haar UK tour ook best kunnen overkomen. De zondag heeft nog een legacy act nodig, het zou prima werken voor Olivia Rodrigo.

Users who are viewing this thread