Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze spelen al Pinkpop festival in juni en kunnen of op Live is Live spelen of op RW 2025 gezien het grote gat in hun touragenda.
Ook Franse festivals en Open'er zijn mogelijkheden.
Ze spelen al Pinkpop festival in juni en kunnen of op Live is Live spelen of op RW 2025 gezien het grote gat in hun touragenda.
Ook Franse festivals en Open'er zijn mogelijkheden.
Weetje. Zo'n Black Eyed Peas lijkt me best geinig om eens live te zien. Maar dan als tweede act op de mainstage. Een soort flashback naar lang vervlogen tijden toen je dacht dat dit echt goede muziek was. Gewoon een fout uurtje muziek. Ze hebben ook geen enkele recht meer op hogere spots. Dus als ze dit vragen is het dikke doei en succes op de kleine festivals.
Dat is wel een straffe line-up voor TW Classic. Skunk Anansie vond ik live op de Lokerse Feesten steengoed (laatste stop van hun toenmalige wereldtournee) en Texas heeft zowel de hits als de presence van hun frontvrouw. Portland is één van de betere Belgische live acts. Nu denk ik er wel over om last minute iets te boeken via Ticketswap.
Weetje. Zo'n Black Eyed Peas lijkt me best geinig om eens live te zien. Maar dan als tweede act op de mainstage. Een soort flashback naar lang vervlogen tijden toen je dacht dat dit echt goede muziek was. Gewoon een fout uurtje muziek. Ze hebben ook geen enkele recht meer op hogere spots. Dus als ze dit vragen is het dikke doei en succes op de kleine festivals.
Weetje. Zo'n Black Eyed Peas lijkt me best geinig om eens live te zien. Maar dan als tweede act op de mainstage. Een soort flashback naar lang vervlogen tijden toen je dacht dat dit echt hun eigen nummers waren. Gewoon een fout uurtje muziek. Ze hebben ook geen enkele recht meer op hogere spots. Dus als ze dit vragen is het dikke doei en succes op de kleine festivals.