Rock Werchter 2025

Weetje. Zo'n Black Eyed Peas lijkt me best geinig om eens live te zien. Maar dan als tweede act op de mainstage. Een soort flashback naar lang vervlogen tijden toen je dacht dat dit echt goede muziek was. Gewoon een fout uurtje muziek. Ze hebben ook geen enkele recht meer op hogere spots. Dus als ze dit vragen is het dikke doei en succes op de kleine festivals.

Is natuurlijk heel ander concept. Ik zou daar niet teveel van verwachten. Alles zal zowat gedegradeerd worden tot voorprogramma volgens mij.

Skunk Anansie, Texas, Portland en Lottery Winners naar TW Classic
Kunnen we allemaal afschrijven voor RW normaal gezien (spijtig van Skunk)
Dat is wel een straffe line-up voor TW Classic. Skunk Anansie vond ik live op de Lokerse Feesten steengoed (laatste stop van hun toenmalige wereldtournee) en Texas heeft zowel de hits als de presence van hun frontvrouw. Portland is één van de betere Belgische live acts. Nu denk ik er wel over om last minute iets te boeken via Ticketswap.

Is natuurlijk heel ander concept. Ik zou daar niet teveel van verwachten. Alles zal zowat gedegradeerd worden tot voorprogramma volgens mij.
Ik zou het straf vinden dat Imagina Dragons alleen minstens 45.000 tickets kan verkopen. Dacht altijd dat er nog een tweede publiekstrekker bij moest.

Weetje. Zo'n Black Eyed Peas lijkt me best geinig om eens live te zien. Maar dan als tweede act op de mainstage. Een soort flashback naar lang vervlogen tijden toen je dacht dat dit echt goede muziek was. Gewoon een fout uurtje muziek. Ze hebben ook geen enkele recht meer op hogere spots. Dus als ze dit vragen is het dikke doei en succes op de kleine festivals.
Fergielicious is allang uit de band gestapt, wie zit nou te wachten op de huidige versie daarvan.

Weetje. Zo'n Black Eyed Peas lijkt me best geinig om eens live te zien. Maar dan als tweede act op de mainstage. Een soort flashback naar lang vervlogen tijden toen je dacht dat dit echt hun eigen nummers waren. Gewoon een fout uurtje muziek. Ze hebben ook geen enkele recht meer op hogere spots. Dus als ze dit vragen is het dikke doei en succes op de kleine festivals.
FTFY

• Haha
Waarderingen: Thisso en Joslittel

Users who are viewing this thread