Rock Werchter 2025

Ik herinner me ook nog zo’n verhaal met The Killers in 2018.

Maar de laatste tijd is het vaker dat ze graag voor elke dag een grote naam delen, plus nog een pakketje voor de verkoop. Start van de verkoop duurt nu ook nog een tijdje, dus ik zie het dit jaar ook nog gebeuren.
Eind november 2023 werden naast de headliners ook een pakketje 'van elf grote namen' bekendgemaakt. Het kan dus perfect zijn dat dit vlak voor aanvang presales ticketverkoop (20 november?) ook gebeurt. voor Rock Werchter 2025.

Dus morgen Olivia dan maar? Is dat een theorie die hier algemeen gedragen wordt? Klinkt wel logisch, àls ze Europese festivals aandoet tenminste

Zach Bryan staat 28 Juni op Hyde Park. Is dit iemand die ook kans maakt om op RW te staan?

Dat zal er van af hangen wat de eisen zijn van Zach Bryan (z'n management). Ik heb de indruk dat hij zelf vrij down to earth is en perfect zou kunnen leven met een namiddagspot in een tent, maar dat is natuurlijk maar gokken. De vraag is altijd of een artiest die in de US perfect elk jaar een stadiontournee kan doen zin heeft om in andere werelddelen voor veel minder geld op te treden. Ik vond het leuk om te zien dat Brad Paisley en Luke Combs dat de voorbije jaren wel gedaan hebben, hopelijk volgen meer countrysterren dat voorbeeld. :)

• Leuk
Waarderingen: koolket
Ze gaan Billie toch niet voor Imagine Dragons zetten op Boutique? En timing-gewijs is Rock Werchter zelf de enige optie als ik mij niet vergis.
Zou tweede WB zijn, maar die zou dan weekend voor Rock Werchter moeten plaatsvinden. Dan zit er meer dan week tussen haar UK-leg en Werchter Boutique, dat lijkt me te lang. Enige optie is Rock Werchter.

How big is Hozier in Belgium? I as trying to think of some names that hadn’t been mentioned that could maybe take co-header spots.

Nee, derde laatste wel. Maar co-headliner is ie net iets te klein.
Again, verkoopt op zichzelf vlotjes zo'n 17.000 tickets in België, heeft 50+ miljoen maandelijkse luisteraars en wordt op elk radiostation grijsgedraaid. Maneskin mocht met hetzelfde palmares headlinen, dan is op één na laatste absoluut niet te ver gezocht.

Billie niet eerder boutique ? Qua productie was dat toch niet makkelijk op RW?
Zou evenveel moeite kosten om die productie om te bouwen en op Boutique of Rock Werchter te zetten, maar uiteindelijk heb je voor een festival ook niet altijd de zotste productie nodig... misschien weet Jimmy meer dan ons 👀

Again, verkoopt op zichzelf vlotjes zo'n 17.000 tickets in België, heeft 50+ miljoen maandelijkse luisteraars en wordt op elk radiostation grijsgedraaid. Maneskin mocht met hetzelfde palmares headlinen, dan is op één na laatste absoluut niet te ver gezocht.
Maneskin heeft veel meer radiohits, en ik luister erg diverse radiozenders, kan niet meer dan drie nummers van hen opnoemen. Maar zoals Jimmy idd zegt hangt alles af van aanbod. Vorig jaar zou dat zeker gekund hebben moet ik toegeven. Maar ik zou het geen co-head noemen, dan eerder sub. Maar ook over die benaming en zo hebben ze het hier al uitgebreid gehad, dus geen discussie waard. Dit jaar zullen we zien, als die überhaupt in de buurt is.

Users who are viewing this thread