Rock Werchter 2025

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.725
Taylor Swift is niet mogelijk gok ik, en heel het veld vol met swifties, krijg er nu al nachtmerries van.
Taylor Swift stopt voor een tijdje na haar laatste shows in december. Ze heeft officieel bevestigd dat de eras tour stopt aan het einde van dit jaar.

Die ga je echt niet volgend jaar op festivals zien.

Daarnaast is het benoemen van de grootste acts als headliners op dit moment ( Taylor Swift /Coldplay) een grote grap naar mijn idee. Dat mensen hier echt in gelovenšŸ˜‚
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing en Joe

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
198
393
Als BMTH volgend jaar opnieuw gaat touren zullen die wel Werchter doen lijkt me?
Na 2022 Pukkelpop en 2024 Graspop gedaan te hebben en op Graspop toch een zeer succesvolle headline show neergezet te hebben

Vraag me verder ook vooral af wat ze met Volbeat gaan doen volgend jaar na hun break van een paar jaar. Of die Werchter of Graspop zullen doen.

Volbeat, BMTH en Metallica lijkt iets te veel metal (co/sub)headliners voor een festival als Werchter
3 is wellicht te veel inderdaad, maar 2 hiervan op dezelfde dag kan, bv. Metallica x Ghost of BTMH x Volbeat. Vooral omdat de subs dan ook vrij toegankelijke bands zijn. In het verleden hebben ze ook nog Rammstein x Volbeat gehad (weet niet meer welk jaar).
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Athos

Support act
13 jul 2023
990
1.538
Taylor Swift is niet mogelijk gok ik, en heel het veld vol met swifties, krijg er nu al nachtmerries van.
Swifties zullen niet alleen massaal de dagkaarten opkopen maar ook een groot deel van de reguliere 4-dagen kaarten. Zal heel rustig worden die andere 3 dagen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.944
2.021
Is Paul McCartney een gerucht misschien? Zie die hier veel terugkomen
Volgens mij is hij wel een sterk gerucht voor Werchter Classic 2025. Hij wordt op zijn forum ook gelinkt aan enkele festivals in Italiƫ. Eigenlijk voor dit jaar maar dat werd hem dus niet. De verwachting is dat dat hii zijn Europese leg (buitenom die 6 Arena concerten in december) doortrekt naar mei juni volgend jaar. Ook wel logisch aangezien hij Europa bijna niet heeft aangedaan sinds 2019.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.337
Zet hem dan maar op Classic idd en Nick Cave dan sowieso op Rock Werchter zelf šŸ¤­
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
162
120
Nog niet zien terugkomen hier maar gezien haar meest recente plaat en de populariteit en hype die daarrond hangt, zie ik Charli xcx ook wel een hoge spot krijgen. Uiteraard niet als headliner, maar toch zeker aan de bovenkant van de affiche. Haar show op Primavera dit jaar was echt geweldig blijkbaar. Zou wat mij betreft een fantastische boeking zijn.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.337
Awel, Charli hoop ik ook echt op. Live performances van haar vind ik wel wat tegenvallen, maar worth the shot en zeker verdiend na zoā€™n album!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.065
5.421
Het zal een speciaal jaar worden:
Grotere bands? Lijkt me sterk dat ze opeens 4 stadionheadliners zullen boeken.
Lijkt me eerder nog wat extra dagjes errond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.944
2.021
Gaat dan niet eerder TW Classic of Boutique worden?
Eerder TW denk ik dan aangezien hij daar ook de laatste keer stond geboekt maar daar ging toen een streep door. Volgens mij heeft @jimmywe wel eens aangegeven dat hij nog steeds daar een optie heeft.
 

Coaster

Playlistbediener
26 mei 2023
22
26
Eerder TW denk ik dan aangezien hij daar ook de laatste keer stond geboekt maar daar ging toen een streep door. Volgens mij heeft @jimmywe wel eens aangegeven dat hij nog steeds daar een optie heeft.
Er is ook nog Depeche Mode voor classic.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.368
3.393
Oh jeetje, de verwachtingen gaan hier dit jaar nog hoger liggen dan andere jaren šŸ˜…
Uiteindelijk blijft de organisatie afhankelijk van wat er tourt dus ik verwacht nu niet direct zo'n grote verschillen bovenaan de affiche.
Wellicht pushen ze wel iets harder om toch minstens 1 of 2 gigantische headliners binnen te halen. Of misschien krijgen we weer een exclusieve festivalshow van artiesten die volgende zomer in principe enkel losse shows doen? Met P!nk, Muse en RHCP is daar wel een precedent van de voorbije jaren.
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
281
773
Ik heb dit weekend het gerucht gehoord dat er volgend jaar naast Rock Werchter ook 2x TWC en dan ook nog 2x Boutique zou zijn.
Aangezien Metallica in hun huidige tour altijd 2x dezelfde locatie doen met verschillende setlist is het misschien wel mogelijk dat zij die 2x Boutique doen ?
 
  • Thinking
  • Wow
Waarderingen: scheep en Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken