Rock Werchter 2025

It’s funny, the nicest atmosphere, with the least trouble festival in the world is Glastonbury which basically lets you take whatever you want in. Police wandering around amongst you smelling exactly what you’re doing. I’m sure sometimes by forcing the you can’t do this behaviour makes people become idiots

Vorig jaar had ik een ijzeren schepje van de kinderen meegenomen om mijn tentharingen goed in te graven,
ik heb een nieuwe kunnen kopen haha.....
Ik heb zo'n degelijke legertent voor ons 2 en die haringen (ben benieuwd wat Sisco's vertaling hier zegt) moeten onderand in de grond geheid worden....

Verder geen flinke controles op eten/drinken. Gas en glas; daar zou ik mee oppassen/gewoon niet doen.

Ik geraak meestal heel vlot door. Als ze eraan beginnen zeg ik altijd al dat ik geen glas of gas meeheb, wat ook niet het geval is, en op tiental seconden is het dan meestal afgehandeld.

En wat die bierblikjes betreft: gewoon paar keer heen en weer lopen. Al zie ik soms hele karren met tientallen blikjes. Het is ook niet dat ze gaan tellen met hoeveel jullie zijn en dan kijken of het aantal uitkomt. Gewoon alles wat redelijk houden.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
iemand een idee of ze streng zijn op de "maximaal 24 blikjes bier per persoon" regel op de camping?
Gewoon een keer extra heen en weer lopen naar de auto, en voor de zekerheid een ander ingang de check laten doen dan tijdens je eerste check zodat ze je niet herkennen.

Da's geen lastige denk ik...

• Leuk
Waarderingen: rw253
Kleine clash van Elbow en KOL, is jammer. Maar vind de clash tussen Lola Young en Simple Minds vooral de pijnlijkste. En die van Fontaines en London Grammer.

Linkin Park maar 1.5 uur. Staan op andere festivals langer, toch?
Die viel mij ook op dat zou ik wel echt jammer vinden.

Die zaterdag is trouwens echt bijzonder met goldband in eens 1:15 midden op de dag en daarvoor 2 uur niks op de mainstage.(oke blijkbaar zijn ze nog dingen aan het wijzigen want er is nu iets bij toegevoegd dus geen 2 uur niks)

• Leuk
Waarderingen: MeesPos

Users who are viewing this thread