Rock Werchter 2025

In Leuven was het in 2019 ook heel magertjes. maar idd met live muzikanten erbij hopelijk wat anders
Ooit is gezien op Dour met muzikanten maar was niet echt een meerwaarde. Wel ooit gezien in de AB en daar was het kot te klein ze hebben daar gewoon de stekker uit de DJ set getrokken van Maseo...

Uit eigen nieuwsgierigheid, hoe ziet het entertainment op the hive er normaal gesproken globaal uit? Eerste keer RW en ben gewoon nieuwsgierig en kijk er naar uit haha.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Uit eigen nieuwsgierigheid, hoe ziet het entertainment op the hive er normaal gesproken globaal uit? Eerste keer RW en ben gewoon nieuwsgierig en kijk er naar uit haha.
Naast de afterparty tent is er voor zover ik weet niet veel bijzonders behalve een aantal foodtrucks en een cafeetje. De afterparty tent is daarentegen wel altijd erg gezellig met een uitzinnige sfeer vooral op de woensdagavond/nacht. Heel wat uurtjes doorgegaan daar.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Ik ga de zondag naar RW, op en neer vanuit Tilburg. Nu zal ik vast de auto op een officieel parkeerterrein van RW kunnen zetten, maar ik dacht dat het misschien handiger is, vanwege te verwachten opstoppingen aan het einde van de dag, om de auto verder weg te zetten en de laatste paar kilometer te fietsen naar het festival.

Ik was benieuwd. Wat zouden jullie adviseren om na de festivaldag zo snel mogelijk weg te kunnen rijden? Ik zal in ieder geval tot einde Olivia Rodrigo blijven.

Ik ga de zondag naar RW, op en neer vanuit Tilburg. Nu zal ik vast de auto op een officieel parkeerterrein van RW kunnen zetten, maar ik dacht dat het misschien handiger is, vanwege te verwachten opstoppingen aan het einde van de dag, om de auto verder weg te zetten en de laatste paar kilometer te fietsen naar het festival.

Ik was benieuwd. Wat zouden jullie adviseren om na de festivaldag zo snel mogelijk weg te kunnen rijden? Ik zal in ieder geval tot einde Olivia Rodrigo blijven.
Nog nooit naar RW geweest, maar bij TWClassic en losse concerten ging park & bike altijd heel vlot, meestal vlotter dan de gewone uittocht als ik vrienden en collega’s hoorde.

• Leuk
Waarderingen: markvdrheijden
Park & Bike is altijd een goede optie. Die info komt meestal pas enkele weken voor het festival op de site, maar is doorgaans makkelijk geregeld. En doordat 2manydj's dit jaar nog na Rodrigo afsluit, zal de uittocht ook wat geleidelijker aan verlopen.
En wat zou een goede plek zijn voor de auto? Zodat ik dus niet in de file geraak.

En wat zou een goede plek zijn voor de auto? Zodat ik dus niet in de file geraak.
Er worden gratis park & bikes parkings voorzien, met duidelijk bewegwijzerde fietsroute naar de gratis fietsenstalling op wandelafstand van het festivalterrein. De info hierover zal dichter bij het festival op de website komen. Welke je best neemt, hangt dan vooral af van waar je komt. Vanuit jouw richting gok ik dat dit wellicht de beste optie is. Bij het wegrijden hebben we nog nooit lang moeten aanschuiven, altijd vlot weggeraakt.

• Leuk
Ik ben al een aantal keer na laatste hoofdact op zondag naar huis gereden. Wel altijd vanuit een combiticket en stond geparkeerd bij The Hive, weet niet of die voor dagtickets ook te gebruiken is? Nog nooit in een file gestaan op dat moment en aan een stuk door kunnen rijden. Al moet ik zeggen dat ik de laatste 2 nummertjes meer van achter op het veld heb meegepakt dan van voren.

• Leuk

Users who are viewing this thread