Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
+ dat KoL alleen voor headline slots komt toch? Gaan die effectief onder Sam Fender willen spelen? Dan zal er wel een hele grote zak geld nodig zijn geweest. Zou het dan niet reeeler zijn dat er iets anders dan dat komt?
+ dat KoL alleen voor headline slots komt toch? Gaan die effectief onder Sam Fender willen spelen? Dan zal er wel een hele grote zak geld nodig zijn geweest. Zou het dan niet reeeler zijn dat er iets anders dan dat komt?
Ik zou KoL onder deze omstandigheden wel een sterke zet vinden en ook een naam waarbij het te verantwoorden is om die los aan te kondigen. Het zou toch gek zijn als ze straks met een paar laatste namen komen die 80% van de bezoekers niets zegt, wat is dan de meerwaarde van het los aankondigen?
Als ze nou co-head zijn en net zo groot op de poster komen als Sam Fender, misschien kan iedereen daar mee leven. Of willen ze perse ook het festival afsluiten?
In een jaar waar Radiohead, RHCP, Metallica, Arctic Monkeys, Rammstein, Muse etc... zouden touren zijn ze uiteraard geen headliner meer. Tenzij in Lokeren en consoorten. Idem voor Lenny vorig jaar.
Kunnen we stoppen over KoL? Die waren tot letterlijk enkele dagen geleden nog bezet op de zaterdag. Dan ga je ervan uit 1) dat RW vandaag nog steeds naar acts op zoek is, en 2) dat er effectief nog plaats is bovenaan de affiche.
Het lijkt me relevanter voor RW dan de vorige 12 pagina's bij elkaar.
Er is geen gelijk of ongelijk hier toch tot de laatste namen er zijn. RW kan alle kanten op verrassen.
Om het een vervolg te geven; wie denk jij dat er nog bij komt? Of waar hoop je op? Ik op JackWhite, maar KoL zou ik nu vastpakken als ik Herman zou zijn.
Het lijkt me relevanter voor RW dan de vorige 12 pagina's bij elkaar.
Er is geen gelijk of ongelijk hier toch tot de laatste namen er zijn. RW kan alle kanten op verrassen.
Om het een vervolg te geven; wie denk jij dat er nog bij komt? Of waar hoop je op? Ik op JackWhite, maar KoL zou ik nu vastpakken als ik Herman zou zijn.
In een jaar waar Radiohead, RHCP, Metallica, Arctic Monkeys, Rammstein, Muse etc... zouden touren zijn ze uiteraard geen headliner meer. Tenzij in Lokeren en consoorten. Idem voor Lenny vorig jaar.
Kings of Leon mee op de affiche voor Sam Fender, daar kan niemand iets op tegen hebben. Als het al zo zou zijn.
Dat is toch een gevestigde waarde én kwaliteit.
Live nooit de moeite waard geweest. Zijn juist hele volksstammen die hier wat op tegen hebben. Op Pinkpop 2017 was de leegloop tijdens KOL enorm en eigenlijk beschamend.
Live nooit de moeite waard geweest. Zijn juist hele volksstammen die hier wat op tegen hebben. Op Pinkpop 2017 was de leegloop tijdens KOL enorm en eigenlijk beschamend.
Ik vond ze in de tijd van oa Fans echt goed live. Interactie met publiek is idd niet hun sterkste kant, zeker als headliner. Maar toch heel wat goed nummers, als sub zeker geen slechte keuze denk ik.
Het was (heel) vroeger net omgekeerd. Minder strak, maar bezopen hun goesting doen. Miste ook regelmatig met de afstand van zijn micro waardoor die kwaad werd op het ding.
Daar gaan we van uit, hé. De dag dat K3 op Rock Werchter staat, verkoop ik mijn ganse K3 collectie hier op het forum.
T-shirts, poppetjes, slabbetjes, koekjes, dildo's, ... alles weg!