Rock Werchter 2025

+ dat KoL alleen voor headline slots komt toch? Gaan die effectief onder Sam Fender willen spelen? Dan zal er wel een hele grote zak geld nodig zijn geweest. Zou het dan niet reeeler zijn dat er iets anders dan dat komt?

Ik zou KoL onder deze omstandigheden wel een sterke zet vinden en ook een naam waarbij het te verantwoorden is om die los aan te kondigen. Het zou toch gek zijn als ze straks met een paar laatste namen komen die 80% van de bezoekers niets zegt, wat is dan de meerwaarde van het los aankondigen?

Als ze nou co-head zijn en net zo groot op de poster komen als Sam Fender, misschien kan iedereen daar mee leven. Of willen ze perse ook het festival afsluiten?
Misschien komt er geen losse aankondiging, maar worden de drie ontbrekende namen gewoon in het tijdschema geplaatst als dit vrijgegeven wordt.

• Leuk
Waarderingen: roluf
Is zo. Maar zo lang bepaalde festivals die toch een headline spot blijven geven, zitten die ook gewoon nog in hun headliner bubbel.
In een jaar waar Radiohead, RHCP, Metallica, Arctic Monkeys, Rammstein, Muse etc... zouden touren zijn ze uiteraard geen headliner meer. Tenzij in Lokeren en consoorten. Idem voor Lenny vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Kunnen we stoppen over KoL? Die waren tot letterlijk enkele dagen geleden nog bezet op de zaterdag. Dan ga je ervan uit 1) dat RW vandaag nog steeds naar acts op zoek is, en 2) dat er effectief nog plaats is bovenaan de affiche.
Het lijkt me relevanter voor RW dan de vorige 12 pagina's bij elkaar.

Er is geen gelijk of ongelijk hier toch tot de laatste namen er zijn. RW kan alle kanten op verrassen.

Om het een vervolg te geven; wie denk jij dat er nog bij komt? Of waar hoop je op? Ik op JackWhite, maar KoL zou ik nu vastpakken als ik Herman zou zijn.

Het lijkt me relevanter voor RW dan de vorige 12 pagina's bij elkaar.

Er is geen gelijk of ongelijk hier toch tot de laatste namen er zijn. RW kan alle kanten op verrassen.

Om het een vervolg te geven; wie denk jij dat er nog bij komt? Of waar hoop je op? Ik op JackWhite, maar KoL zou ik nu vastpakken als ik Herman zou zijn.
Kol zou fijn zijn als denk ik dat als er van dat kaliber er nog een band bij zou komen, dat ze daar al langer mee bezig zouden zijn geweest.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Kings of Leon mee op de affiche voor Sam Fender, daar kan niemand iets op tegen hebben. Als het al zo zou zijn.
Dat is toch een gevestigde waarde én kwaliteit.
Live nooit de moeite waard geweest. Zijn juist hele volksstammen die hier wat op tegen hebben. Op Pinkpop 2017 was de leegloop tijdens KOL enorm en eigenlijk beschamend.

Live nooit de moeite waard geweest. Zijn juist hele volksstammen die hier wat op tegen hebben. Op Pinkpop 2017 was de leegloop tijdens KOL enorm en eigenlijk beschamend.
Ja toen stond t hele veld vol voor Arcade Fire (die de terechte headliner was) en daarna liep t leeg naar Barn/KlubC

Ik vond ze in de tijd van oa Fans echt goed live. Interactie met publiek is idd niet hun sterkste kant, zeker als headliner. Maar toch heel wat goed nummers, als sub zeker geen slechte keuze denk ik.

Strak spelen ze altijd (of toch als ik ze zag) maar zonder drive, nummertjes spelen en klaar.
Het was (heel) vroeger net omgekeerd. Minder strak, maar bezopen hun goesting doen. Miste ook regelmatig met de afstand van zijn micro waardoor die kwaad werd op het ding.

Users who are viewing this thread