Rock Werchter 2025

Oké, zaterdag wordt stuk interessanter! Wel benieuwd welke impact dat zal hebben op de clashes 🙈
Het is bijna onvermijdelijk dat Raye nu gaat clashen met Beth Gibbons en/of Elbow :cry:.
Ze schrijven 'De aandachtige Rock Werchter fan had opgemerkt dat er op zaterdag een puzzelstuk in de line-up ontbrekende was.' Ze zullen toch ook wel weten dat de zeer aandachtige RW fan weet dat er nog een naam ontbreekt. In theorie kan het hierbij blijven als de zaterdagacts extra lang spelen, maar dat verwacht ik niet.

• Verdrietig
Waarderingen: JP5 en MadMandra27
Wilt dit nu eigenlijk ook zeggen dat RW dus KOL gekaapt heeft van dat Grieks festival? Toch ook niet echt een gentleman handeling.
Kan me bijna niet voorstellen dat daar niet meer gespeeld heeft, wat gemaakt heeft dat ze dat Griekse festival toch al wilden/moesten cancellen, en dat Werchter in dat gat is gesprongen. Anders maak je denk ik onnodig veel vijanden op het internationale toneel, voor zo'n weinig spannende naam...

• Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye en Timmetje
Mijn "voorspel" voor RW 2025 loopt helemaal in de soep hier op het forum. Maar ik ben blij dat ik KOL met hand en tand verdedigd heb.

Ze hebben al bakken hits, en het laatste werk is ook weer echt gewoon goed.

Pyro, Notion, Back Down South, Closer, Over, Radioactive, Comeback Story (toepasselijk), Don't Matter, The Bandit, en nu ook Ballerina Radio + Mustang.
Heeeeeerlijk! Dat wordt genieten.

laat de show dan maar aan Raye over, en het charisma aan Sam Fender die dag. Laat KoL zich live nog maar eens bewijzen als rete-retestrak. :cool:

Wilt dit nu eigenlijk ook zeggen dat RW dus KOL gekaapt heeft van dat Grieks festival? Toch ook niet echt een gentleman handeling.
Die Grieken zullen wel een zakcentje hebben ontvangen.

Of het was in het wereldje al langer bekend dat het evenement geannuleerd ging worden en den Herman heeft zen goed hart laten zien en alle kosten en fees overgenomen.

Mijn "voorspel" voor RW 2025 loopt helemaal in de soep hier op het forum. Maar ik ben blij dat ik KOL met hand en tand verdedigd heb.

Ze hebben al bakken hits, en het laatste werk is ook weer echt gewoon goed.

Pyro, Notion, Back Down South, Closer, Over, Radioactive, Comeback Story (toepasselijk), Don't Matter, The Bandit, en nu ook Ballerina Radio + Mustang.
Heeeeeerlijk! Dat wordt genieten.

laat de show dan maar aan Raye over, en het charisma aan Sam Fender die dag. Laat KoL zich live nog maar eens bewijzen als rete-retestrak. :cool:
Ik hoop het voor u, die keren dat ik ze heb gezien kon je van in slaap vallen.

Ik heb ze al 7 keer gezien. Maar ik ben er enorm blij mee. Zeker op hun laatste passage op de Lokerse Feesten vond ik ze heel sterk. Mét interactie zelfs.
Benieuwd of er nog een naam gaat bijkomen. HLN spreekt al van 'vervolledigd de affiche'.

I'm leaning towards no, they would have mentioned that. Seems like one (smaller) name left for Saturday. Even with an extended play from KOL there's a still a large gap.
The Reytons er nog bij en we zijn rond ;)

Met een beetje geluk vermijd ik wat clashes en wordt de zaterdag toch wel een mooie dag op deze manier (begin ook al meer uit te kijken naar Sam Fender dan eerder): ... > Gurriers > Amenra > Elbow > KoL > SF

• Leuk
Waarderingen: jova
Heel blij met KoL! De band waarvoor ik de allereerste keer een ticketje voor Werchter kocht in 2017. :D

Gaat heerlijk worden om die muziek nog eens live te horen.

Users who are viewing this thread