Rock Werchter 2025

Knap gedaan. Ik word er niet warm van en baal als een stekker van de clashes die het gaat opleveren.

Maar ben blij voor het grootste deel van de forumleden hier! 👌

• Leuk
Waarderingen: ansatsf en DirkG
Ze gaan niet voor één kleine naam nog een aparte aankondiging doen toch?

Op de site staat:

dat lijkt ook wel wat aan te geven dat de zaterdag nu gevuld is.
Neen maar ze kunnen wel een post maken met 'hier is de podiumindeling/timetable en oh ja Xink komt ook nog op zaterdag'. Hebben ze zelfs ooit met een Barn topper gedaan nadat ze officieel gezegd hadden dat de line up vol was.

• Leuk
Waarderingen: Louwers en Timmetje
Ze gaan niet voor één kleine naam nog een aparte aankondiging doen toch?
Normaliter met je eens, maar dan kunnen ze het wellicht combineren met gelijk de timetable en andere info eruit gooien, zodat de aandacht wat minder op die ene naam is gevestigd? Helemaal omdat SF waarschijnlijk geen 2 uur gaat spelen, zoals LP en GD wel waarschijnlijk (OR geen idee van).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dit brengt een serieuze upgrade op zaterdag. Niet verwacht dat we die nog gingen krijgen. Hopelijk wat oud werk en een strakke show. Mooie sub.
Wrs wel een clash met elbow?

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ik vraag me af hoe slecht die dag verkocht als ze nog zo'n naam moeten optrommelen.

Nuja, objectief prima geregeld, maar ik hoop dat er wat moois tegenover staat dan. Na 4 keer een kans geven en 4 keer ferm teleurgesteld te zijn, laat ik deze kelk aan mij voorbij gaan.

• Leuk
Waarderingen: koolket en Paddy
Zoals ik gister al zei, tevreden met deze boeking! Komt ook bij dat ik ze nog nooit live heb gezien. Kijk nu al uit om tracks als Pyro(!!), Molly's Chambers, Red Morning Light, Back Down South, Wait For Me, Supersoaker etc. te horen

Nieuwe album ook nog even inluisteren.
Persoonlijk hou ik meer van hun country sound ala back down South.

Sterk werk Schuere!

Die zaterdagavond had voor mij echt nog wel iets nodig, hopelijk maakt het tijdschema het mogelijk om het trio Elbow, Kings Of Leon en Fender in zijn geheel mee te pikken.
Ik hoop vooral dat Raye en Elbow beide mee te pikken zijn. Toch wel twee van m'n must sees.

EN YES!!!!!!

Ik ben een tevreden mens vandaag :D
Een heel bijzondere 'transfer' van Griekenland naar RW.
Ik ben benieuwd naar dat verhaal erachter.
Ik veronderstel dat KoL nu niet echt het grote kassasucces zal geweest zijn daar. Daarvoor zijn ze in Griekenland een jaar of 15 te laat met hun 'eerste Griekse show ooit'.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ik vraag me af hoe slecht die dag verkocht als ze nog zo'n naam moeten optrommelen.

Nuja, objectief prima geregeld, maar ik hoop dat er wat moois tegenover staat dan. Na 4 keer een kans geven en 4 keer ferm teleurgesteld te zijn, laat ik deze kelk aan mij voorbij gaan.
Moet echt een dramatische verkoop zijn geweest.

Tja, enkel Sam Fender gaat die zaterdag niet redden.

Lijkt me wel ideale naam om wat zaterdagvolk te trekken die Fender op zich wat te weinig vinden.

Users who are viewing this thread