Neen maar ze kunnen wel een post maken met 'hier is de podiumindeling/timetable en oh ja Xink komt ook nog op zaterdag'. Hebben ze zelfs ooit met een Barn topper gedaan nadat ze officieel gezegd hadden dat de line up vol was.
Normaliter met je eens, maar dan kunnen ze het wellicht combineren met gelijk de timetable en andere info eruit gooien, zodat de aandacht wat minder op die ene naam is gevestigd? Helemaal omdat SF waarschijnlijk geen 2 uur gaat spelen, zoals LP en GD wel waarschijnlijk (OR geen idee van).
Dus nu hebben we een bovenkant met Linkin Park, Deftones, Fontaines, Green Day, Simple Minds, Girl in Red, Sam Fender, Kings of Leon, Raye, Olivia Rodrigo, Noah Kahan en Gracie Abrams. Redelijk insane als je het zo bekijkt.
Dit brengt een serieuze upgrade op zaterdag. Niet verwacht dat we die nog gingen krijgen. Hopelijk wat oud werk en een strakke show. Mooie sub.
Wrs wel een clash met elbow?
Ik vraag me af hoe slecht die dag verkocht als ze nog zo'n naam moeten optrommelen.
Nuja, objectief prima geregeld, maar ik hoop dat er wat moois tegenover staat dan. Na 4 keer een kans geven en 4 keer ferm teleurgesteld te zijn, laat ik deze kelk aan mij voorbij gaan.
Zoals ik gister al zei, tevreden met deze boeking! Komt ook bij dat ik ze nog nooit live heb gezien. Kijk nu al uit om tracks als Pyro(!!), Molly's Chambers, Red Morning Light, Back Down South, Wait For Me, Supersoaker etc. te horen
Die zaterdagavond had voor mij echt nog wel iets nodig, hopelijk maakt het tijdschema het mogelijk om het trio Elbow, Kings Of Leon en Fender in zijn geheel mee te pikken.
ik kan me nauwelijks een act voorstellen die nog een aparte aankondiging krijgt tenzij het inderdaad tegelijkertijd wordt bekendgemaakt met het tijdschema.. wellicht K3 als main-opener? Zij zullen wel een aparte kunnen krijgen
Ik veronderstel dat KoL nu niet echt het grote kassasucces zal geweest zijn daar. Daarvoor zijn ze in Griekenland een jaar of 15 te laat met hun 'eerste Griekse show ooit'.
Ik vraag me af hoe slecht die dag verkocht als ze nog zo'n naam moeten optrommelen.
Nuja, objectief prima geregeld, maar ik hoop dat er wat moois tegenover staat dan. Na 4 keer een kans geven en 4 keer ferm teleurgesteld te zijn, laat ik deze kelk aan mij voorbij gaan.