Rock Werchter 2025

Strak spelen ze altijd (of toch als ik ze zag) maar zonder drive, nummertjes spelen en klaar.
En daarmee komen ze ook saai over.
Wat heb je aan een band die klakkeloos zijn plaat naspeelt, hoe goed die plaat ook moge zijn?
Dan heb ik een heel groot 'kijk mama zonder handen gevoel', want dan kan je even goed de plaat opzetten. Even spannend.

Nuja, er zijn ook bands die hun eigen muziek niet weten te spelen.
Tja, in dat opzicht is KOL dan weer een topband!

En ook een vervanger voor Gel!

jasmine.4.t is nieuw op de line-up. Zij vult de spot in die vrijkwam na de annulatie van GEL. De band is gesplit en zal niet meer optreden.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Hopen dat ze in de zware bieren vliegen en een beetje zat opt podium staan.

En liefst zoveel mogelijk oud werk brengen.

Ik zou KoL onder deze omstandigheden wel een sterke zet vinden en ook een naam waarbij het te verantwoorden is om die los aan te kondigen. Het zou toch gek zijn als ze straks met een paar laatste namen komen die 80% van de bezoekers niets zegt, wat is dan de meerwaarde van het los aankondigen?

Als ze nou co-head zijn en net zo groot op de poster komen als Sam Fender, misschien kan iedereen daar mee leven. Of willen ze perse ook het festival afsluiten?

Zoals ik gister al zei, tevreden met deze boeking! Komt ook bij dat ik ze nog nooit live heb gezien. Kijk nu al uit om tracks als Pyro(!!), Molly's Chambers, Red Morning Light, Back Down South, Wait For Me, Supersoaker etc. te horen

Nieuwe album ook nog even inluisteren.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight
Overigens wel erg blij, stond al lang op mijn lijstje om nog eens te zien. Fan van muziek en concerten zijn misschien amper interactie, maar wel retestrak en toch wel wat meezingers.

Users who are viewing this thread