Rock Werchter 2025

Al die vingertjes hier van die snotneuzen om het laatste meest academische woord te hebben,…geeuw. Werken moet er gedaan worden.
Lets take about real music.
Da's gesproken. Hoe zou het bijvoorbeeld nog met Pommelien Thijs zijn intussen? 🤣🤣🤪🤪

• Haha
Waarderingen: phil
Wel mooi eigenlijk dat de socials van Athensrocks quasi alleen KOL promoten de voorbije weken, om dan te cancelen. Hard.

Maar dit is toch een kwestie van festival(letje) dat gedwongen is de stekker eruit te moeten trekken? De cancel lijkt niet vanuit KOL komen. Al hebben die natuurlijk wel te weinig kaarten geschoven. Waarschijnlijk 🤔

Het is precies tijd voor meer nieuws of een timetable...

Ten eerste: Pommelien altijd > K3
Ten tweede: Helmut Lotti > Brutus (zeker als ze niet snel veranderen van bassist).

En ten derde : Sam Fender mag zoveel gepusht worden door de partners van een niet bij naam genoemde concertorganisator, hij is te licht als headliner en zeker voor een festival als Werchter. Maar er moet toch een betere optie zijn dan KoL om de zaterdag te duwen.

• Leuk
Waarderingen: phil
Als ze ineens met KoL afkomen als co-headliner is het toch echt mager gesteld dit jaar. Dan moeten er toch betere/creatievere oplossingen zijn?
Maar even als je al teleurgesteld gaat zijn over KoL als co-head onder Sam dan word het toch onmogelijk om je nog tevreden te stellen er komt nooit iets groters en verwacht zelfs een stuk kleinere namen dan KoL

Maar even als je al teleurgesteld gaat zijn over KoL als co-head onder Sam dan word het toch onmogelijk om je nog tevreden te stellen er komt nooit iets groters en verwacht zelfs een stuk kleinere namen dan KoL
Minder groot, maar misschien minder saai bijvoorbeeld?

Nog altijd jammer dat ze bijvoorbeeld Little Simz en FKA Twigs niet hebben kunnen strikken voor bijvoorbeeld deze posities.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en BeWario
Toch liever iets spannenders. Doe eens iets zot. Laat Netsky nog eens een liveset komen spelen zoals in 2013, 2manydjs die het beste uit 50 jaar Werchter komt mixen, LCD Soundsystem die toch nog het verjaardagsfeest komen op gang trekken... Ik blijf toch bij mijn theorie dat er iets NA Sam komt te staan, niet als headliner maar als dance-afsluiter. 😉

Als KOL komt dan weet je tenminste dat er nog moeite gedaan is om er iets van te maken. Maar gaat niet gebeuren. Damiano - Raye - Sam it is hoor, we zoeken nog nummer 2 en 3 van de dag.

• Thinking
Waarderingen: Louwers
Als KOL komt dan weet je tenminste dat er nog moeite gedaan is om er iets van te maken. Maar gaat niet gebeuren. Damiano - Raye - Sam it is hoor, we zoeken nog nummer 2 en 3 van de dag.
Maar waarom ga je daarvan uit? Lijkt me wel dat daar op z’n minst een naam onder Raye bijkomt, toch? Zo lang wachten op wat opvulsel lijkt me ook raar.

Nu goed, godbetert KoL lijkt me ook niet de naam om die dag op te krikken.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Gaat die Damiano nog een album uitbrengen? Hoe kan hij anders 1 uur vullen op zo'n tijdslot.

Users who are viewing this thread