Rock Werchter 2025

Ik keek net op youtube naar een deel van het optreden van Olivia Rodrigo op Lollapalooza Chili. Werkelijk NIEMAND in het publiek vooraan staat niet constant met een smartphone te filmen, en bovendien zingen ze niet mee maar roepen en tieren ze mee. Wat een irritant publiek voor een geniale Rodrigo met superband. Hopelijk zijn we toch íets waardiger juli. Zo'n artieste verdient beter.
Dat vind ik echt zonde aan de tegenwoordige tijd. Bij nieuwe popidolen is het tegenwoordig alleen maar filmen met een smartphone en keihard meeblèren met de zangeres.... Meezingen oke maar je hoeft niet te schreeuwen. Zelf heb ik altijd dat ik meestal kort 1 of 2 nummertjes film en dan verder gewoon geniet van het concert of festival... Denk dat die zondag vreselijk gaat worden met telefoons en meegillen...

• Leuk
Waarderingen: phil en festirock
Funny, K3 afzeiken maar dan Pommelien Thijs de hoogte in prijzen. Juist hetzelfde als kroketten niet binnenkrijgen maar frietjes als uw favoriet beschouwen, ridicuul dus.

Ja, van jou had ik nu ook niet verwacht dat je het verschil tussen een hedendaagse pop act die populair is bij Gen Z en een nostalgie act voor volwassenen die hun kindertijd willen herbeleven zou snappen.

• Leuk
Waarderingen: koolket en Timmetje
Ja, van jou had ik nu ook niet verwacht dat je het verschil tussen een hedendaagse pop act die populair is bij Gen Z en een nostalgie act voor volwassenen die hun kindertijd willen herbeleven zou snappen.
En denkt ge nu echt dat er bij die 200.000 kaarten geen gen z-generatie zit? Man man man, dan zijt ge goed verkeerd.

Zeuren?
Als ik hier zeg dat ik pommelien wat overrated vind en de popomslag op zondag te veel van het goede, noem je me een boomer , niet open voor nieuwe dingen,.. maar dan wel k3 fans marginaliseren. Beetje raar toch.

Ja, maar toen zaten we in een discussie over het recht van zowel een Pommelien Thijs en een Olivia Rodrigo op de affiche. Daarin verschillen we duidelijk van mening, maar dat ik helemaal okay. Dat er weer bijsleuren naar aanleiding van een grap over K3 godbetert voelt echt nutteloos. Alles is al gezegd over die discussie en de plekken zijn ingevuld.

• Leuk
Waarderingen: koolket en Timmetje
Ja, maar toen zaten we in een discussie over het recht van zowel een Pommelien Thijs en een Olivia Rodrigo op de affiche. Daarin verschillen we duidelijk van mening, maar dat ik helemaal okay. Dat er weer bijsleuren naar aanleiding van een grap over K3 godbetert voelt echt nutteloos. Alles is al gezegd over die discussie en de plekken zijn ingevuld.
Een vergelijking maken mag niet als ze je slecht uitkomt? Sterk

• Leuk
Waarderingen: koolket en phil
Het probleem is dat ik u gewoon niet geloof dat je het als grap hebt bedoeld in uw initiële post en dat je gewoon vindt dat het merendeel van die mensen marginaal zijn.

...natuurlijk niet. Waarom zou ik 300 000 mensen die even willen fun hebben op liedjes uit hun jeugd marginaal vinden? Ik ben indertijd naar de rewind geweest en heb ook mee staan huppelen op Laura Omloop, Spring en Samson. Ik snap heus wel waarom er mensen een kaartje gekocht hebben en hoop dat ze fun hebben.

Dat bericht zat zo boordevol overdreven hyperbolen dat ik dacht dat iedereen er wel zou van inzien dat het als grap bedoeld was, jij dus blijkbaar niet. Speciaal voor jou zet ik er de volgende keer wel een disclaimertje bij ofzo.

...natuurlijk niet. Waarom zou ik 300 000 mensen die even willen fun hebben op liedjes uit hun jeugd marginaal vinden? Ik ben indertijd naar de rewind geweest en heb ook mee staan huppelen op Laura Omloop, Spring en Samson. Ik snap heus wel waarom er mensen een kaartje gekocht hebben en hoop dat ze fun hebben.

Dat bericht zat zo boordevol overdreven hyperbolen dat ik dacht dat iedereen er wel zou van inzien dat het als grap bedoeld was, jij dus blijkbaar niet. Speciaal voor jou zet ik er de volgende keer wel een disclaimertje bij ofzo.
Ik kijk er al naar uit.

Pommelien Thijs is inderdaad het hedendaagse K3. Een kinderact waar veel volk eens naar toe gaat om te lachen en te zeveren en niet al te serieus neemt, toch in deze setting. Even tien om te zien in Werchter. Het zij zo…

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: koolket en Bwoite
Funny, K3 afzeiken maar dan Pommelien Thijs de hoogte in prijzen. Juist hetzelfde als kroketten niet binnenkrijgen maar frietjes als uw favoriet beschouwen, ridicuul dus.

Ik heb u bericht 5x gelezen en snap nog steeds niet wat je nu juist wil zeggen.
Pommelien vergelijken met K3? Kom op zeg!

Je kan het publiek van K3 stigmatiseren, maar het is zeker zo dat heel veel bezoekers nu niet bepaald het publiek is, zoals hier, dat elke week naar een concert of festival gaat.

Dat is één avondje uit in het najaar, of het nu naar Clouseau, K3 of Night of the proms is - de inhoud niet zo belangrijk, maar wel het excuus om nog eens naar buiten te komen.

• Leuk
Waarderingen: festirock

Users who are viewing this thread