Rock Werchter 2025

En dit soort zaken neerzetten als een ‘moneygrab’ is ook wel een beetje flauw.
Je kunt met je werk en geld verdienen en het tegelijkertijd leuk vinden om te doen.
Tja das nogal een losse verklaring hé... Ik kan mij inbeelden dat Netanyahu veel geld verdient en hij zelf het een leuke job vind maar de rest van de wereld vind dat eigenlijk niet zo leuk...

• On fire
Waarderingen: BeWario
Je kunt met je werk en geld verdienen en het tegelijkertijd leuk vinden om te doen.
Ik denk dat die moneygrab-gedachte vooral er is doordat er nog steeds een K3 is met de huidige jonge meisjes - weldegelijk voor het beoogde doelpubliek

Die oude originele formatie, tja... nog eens goed cashen, hype creëren, teren op nostalgie, ...
Idem voor Jelle Cleymans die op een bepaald moment zich aan het profileren is als de betere singer songwriter, kritiek geeft op zijn Spring verleden en zoveel jaar later opeens gaat touren met... het Spring repertoire!

• Leuk
Waarderingen: koolket
En dit soort zaken neerzetten als een ‘moneygrab’ is ook wel een beetje flauw.
Juist en wat is er mis mee met in te spelen op een bepaalde vraag. Dat is toch uiteindelijk wat het grootste deel van de ondernemers doet? Ik snap niet zo goed waarom dit zo wordt weggezet. Blijkbaar hebben deze dames iets neergezet wat een hoop
Mensen willen zien. Kan je toch alleen maar respect voor hebben.

Juist en wat is er mis mee met in te spelen op een bepaalde vraag. Dat is toch uiteindelijk wat het grootste deel van de ondernemers doet?
Dat is dan ook het verschil tussen ondernemers vs. muzikanten die leven voor hun muziek, maar niet noodzakelijkerwijs van hun muziek (en dus hun ziel niet verloochenen voor de platte commerce).

Maar goed, K3 is altijd al een commercieel product geweest, gemaakt om te verkopen.
Wat niet wegneemt dat Miguel Wiels zeer zeker een verdienste heeft gehad voor het componeren van toegankelijke songs die blijkbaar nu nog steeds in de smaak vallen.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Met alle respect.... maar je komt wel echt steeds met vergelijkingen van niks. Een comment als deze voegt echt 0,0 toe.

Als we dan toch vergelijken, dit gesprek en deze situatie doet me het meest denken aan Disney met hun Marvel/Star Wars films.
Hoog cashgrab gehalte en teren op nostalgie gevoelens van millenials, en anderen. Zolang het leuk is prima, maar zodra de kwaliteit laag is, oceanen aan kritiek.
Ben benieuwd of de oude K3 kwaliteit weet te leveren.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: musicislife
Dat is dan ook het verschil tussen ondernemers vs. muzikanten die leven voor hun muziek, maar niet noodzakelijkerwijs van hun muziek (en dus hun ziel niet verloochenen voor de platte commerce).

Maar goed, K3 is altijd al een commercieel product geweest, gemaakt om te verkopen.
Wat niet wegneemt dat Miguel Wiels zeer zeker een verdienste heeft gehad voor het componeren van toegankelijke songs die blijkbaar nu nog steeds in de smaak vallen.
Er zijn maar weinig Bands die het uit liefdadigheid doen hoor. Heb je al die ticketprijzen gezien?!

Ja wat is een 'moneygrab' Mij zie je absoluut niet bij de Toppers in concert, vrienden van Amstel Live, of een K3 reunie-concert. Snollebollekes in de Gelredome laat ik ook wel schieten.

Maar als mensen kaarten kopen; nou en. Die hebben er blijkbaar wél trek in.

Als forum hier zijn we echt niet allemaal heilig met onze muziekvoorkeur.
Maar K3 voor festivals? Op de Zwarte Cross zou het een 100% match zijn, en dat meen ik. Op RW niet. Ik kijk uit naar nieuws vanuit Werchter want het forum wordt er niet beter op :LOL:

Als men dan toch

Als we dan toch vergelijken, dit gesprek en deze situatie doet me het meest denken aan Disney met hun Marvel/Star Wars films.
Hoog cashgrab gehalte en teren op nostalgie gevoelens van millenials, en anderen. Zolang het leuk is prima, maar zodra de kwaliteit laag is, oceanen aan kritiek.
Ben benieuwd of de oude K3 kwaliteit weet te leveren.
Je kan veel zeggen, maar de producties en dergelijke van Studio 100 zijn wel allemaal top. Is niet voor niets dat ze zo huge geworden zijn.

(maar los daarvan: Wake me up when komkommertijd ends)

Ja wat is een 'moneygrab' Mij zie je absoluut niet bij de Toppers in concert, vrienden van Amstel Live, of een K3 reunie-concert. Snollebollekes in de Gelredome laat ik ook wel schieten.

Maar als mensen kaarten kopen; nou en. Die hebben er blijkbaar wél trek in.

Als forum hier zijn we echt niet allemaal heilig met onze muziekvoorkeur.
Maar K3 voor festivals? Op de Zwarte Cross zou het een 100% match zijn, en dat meen ik. Op RW niet. Ik kijk uit naar nieuws vanuit Werchter want het forum wordt er niet beter op :LOL:

Zwarte Cross heeft echt de beste vibes, daar maakt het ook echt niet uit wat je er neer zet, alles is gewoon een feest. Beste crowd ter wereld

Users who are viewing this thread