Rock Werchter 2025

21 februari 2025

Kamperen maakt je festivalervaring compleet!​

Kamperen in Werchter is een must als je voor de full festivalervaring gaat. De tickets voor The Hive zijn al uitverkocht maar we hebben nog andere geweldige verblijfopties voor je!

• Geniet in stijl en luxe op The Hive Resort. Ontdek ons uitgebreid en vernieuwd aanbod premium verblijven.
  • Je wil wat meer plek om je tent op de plaatsen of wil een reeds opgestelde tent dat spaart gesleur heen en weer): The Hive My Space is jouw bestemming!
  • Kom je met de mobilhome naar Werchter? Reserveer tijdig je plekje op The Hive Mobilhome.
  • Gewoon is goed genoeg voor jou? Dan kan camping regular jou ongetwijfeld bekoren.
Ontdek alle nog beschikbare accommodatiemogelijkheden hier.
Als ik de gouden helm vanuit Assen eindelijk heb verkocht, heb ik bijna genoeg om op the Hive resort te gaan slapen.

• Haha
Waarderingen: koolket
Het ging hier de laatste dagen wel eens over zo'n 'classic' act die uit de hoge hoed kan komen.
(The Pretenders, The Breeders, Richard Ashcroft enz enz. )
Nu zie ik dat Melvins naar de Lokerse feesten gaan. Hebben die wel eens Werchter aangedaan? Ik heb ze nooit gezien.
Lokerse feesten heeft inderdaad wel een aantal namen die Werchter meer in balans hadden kunnen brengen. Maarja er zullen nog wel wat tegenpolen komen voor de zondag neem ik aan, en de zaterdag nog wat gewicht erbij. Komt dik in orde!

Maar ja, Lokerse Feesten heeft op 5 dagen ook nog geen enkele band of artiest staan. Die moeten dus ook nog wel aan de bak. Wat al vaker is geschreven, de vijver is niet zo vol dit jaar.

Het ging hier de laatste dagen wel eens over zo'n 'classic' act die uit de hoge hoed kan komen.
(The Pretenders, The Breeders, Richard Ashcroft enz enz. )
Nu zie ik dat Melvins naar de Lokerse feesten gaan. Hebben die wel eens Werchter aangedaan? Ik heb ze nooit gezien.
Lokerse feesten heeft inderdaad wel een aantal namen die Werchter meer in balans hadden kunnen brengen. Maarja er zullen nog wel wat tegenpolen komen voor de zondag neem ik aan, en de zaterdag nog wat gewicht erbij. Komt dik in orde!
Zet de Melvins op Werchter en 98 procent van het volk zegt: Wie?

Maar ja, Lokerse Feesten heeft op 5 dagen ook nog geen enkele band of artiest staan. Die moeten dus ook nog wel aan de bak. Wat al vaker is geschreven, de vijver is niet zo vol dit jaar.
zeker, maar dat neemt niet weg dat er tussen de bekendmaking toch wat namen zitten die op Werchter niet hadden misstaan.
Enter Shikari, Air, Pendulum, Electric Callboy, Gojira, Sex Pistols met onze Frank, Smashing Pumpkins (ja die willen headlinen , weet ik maar ik noem ze toch)

Enter heel dit bovenste rijtje in de lege ruimtes op Werchter en het is ineens een heel andere gewaarwording.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piranha43
I doubt it’s anything but Vodaphone Parades De Coura are supposably announcing their final headliner on/just after 26th due to an act announcing their whole European tour.

I appreciate they’re different months to RW but thought it was worth mentioning considering that’s been one of our theories for the Saturday issue

Users who are viewing this thread