Rock Werchter 2025

Ik zie net de donderdag en vrijdag van de Lokerse Feesten en daar staan veel bands die voor mij het RW affiche net de nodige jus hadden gegeven. Zaho bijvoorbeeld recent ontdekt en Air was een fantastische Barn naam geweest.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Ik zie net de donderdag en vrijdag van de Lokerse Feesten en daar staan veel bands die voor mij het RW affiche net de nodige jus hadden gegeven. Zaho bijvoorbeeld recent ontdekt en Air was een fantastische Barn naam geweest.
Air zit bij greenhouse. Dat lijkt me zowat de issue te zijn.

Jammer dat die er niet staan. Ik zie nog wel genoeg mogelijkheden om de affiche jus te geven (inclusief de reeds min of meer bevestigde namen). Kijkend naar de open plekken per dag denk ik aan:

Donderdag: Doechii, JPEGMAFIA, Beabadoobee, Molchat Doma, the Lathums, Alice Mae
Vrijdag: London Grammar, Bloc Party, Turnstile, Berre
Zaterdag: Jack White, Franz Ferdinand, A Day to Remember, Architects, Djo, Faye Webster, Teskey Brothers, Artemas, letlive, Nieva Ella
Zondag: Glass Animals, Alanis Morissette, FKA Twigs, Magdalena Bay, Lemon Twigs

Heb ik het nu gejinxt?

Laatst bewerkt:
Jammer dat die er niet staan. Ik zie nog wel genoeg mogelijkheden om de affiche jus te geven (inclusief de reeds min of meer bevestigde namen). Kijken naar de open plekken per dag denk ik aan:

Donderdag: Doechii, JPEGMAFIA, Beabadoobe, Molchat Doma, the Lathums, Alice Mae
Zaterdag: Jack White, Franz Ferdinand, A Day to Remember, Architects, Djo, Faye Webster, Teskey Brothrs, Artemas, letlive, Nieva Ella

Heb ik het nu gejinxt?
Gezien alle bands die we al hebben gekregen is dit echt plausibel hoor. Hoezo de lat wel erg hoog leggen? Zou al blij zijn al Franz Ferdinand en London Grammer waar blijken te zijn. FKA Twigs, Doechii, Jack White, Alanis Morissette en Turnstile kan ik alleen maar over dromen.

• Leuk
Waarderingen: Joss en swissepfan
Too bad they are not there. I still see enough possibilities to give the poster juice (including the already more or less confirmed names). Looking at the open spots per day I think of:

Thursday: Doechii, JPEGMAFIA, Beabadoobe, Molchat Doma, the Lathums, Alice Mae
Friday: London Grammar, Bloc Party, Turnstile, Berre
Saturday: Jack White, Franz Ferdinand, A Day to Remember, Architects, Djo, Faye Webster, Teskey Brothers, Artemas, letlive, Nieva Ella
Sunday: Glass Animals, Alanis Morissette, FKA Twigs, Magdalena Bay, Lemon Twigs

Have I jinxed it now?
I wanted The Lathums to be there but presumed they’d be on the Slope if they were. Maybe I’ve undersold them and they could be on Klub C.

Bloc Party can only play Thurs or Sunday so praying for Sunday now to give me some indie guitar music.

Loving the list you’ve done though, would again be plenty for me. (Lack of Biffy Clyro though!)

• Leuk
Waarderingen: Joss
Bloc Party can only play Thurs or Sunday so praying for Sunday now to give me some indie guitar music.
Bloc Party speelt op zaterdag in Frankrijk en op vrijdag of zondag op Down the Rabbit Hole. Dus donderdag, vrijdag en zondag zijn de mogelijkheden (zolang DTRH de dagindeling nog niet bekend heeft gemaakt).

Even doorsturen naar de Schuer. Een mooi gebaar voor de 50ste verjaardag 😂 .

De Schuer denkt alleen aan geld verdienen, niet het weggeven ervan. Of hij doet zoiets als Rock Werchter Encore of het optreden van Alex Agnew. Toen heeft men bij Live Nation de 'knaldrang' van de festivalgangers na COVID schromelijk overschat. Eén van de weinige keren dat RW en Live Nation publiekelijk de bal missloegen.

Nog te vaak denken ze bij Live Nation dat ze met alles wegkomen, soms moeten ze ook daar eens met hun smoel flink tegen de muur botsen...

Jammer dat die er niet staan. Ik zie nog wel genoeg mogelijkheden om de affiche jus te geven (inclusief de reeds min of meer bevestigde namen). Kijkend naar de open plekken per dag denk ik aan:

Donderdag: Doechii, JPEGMAFIA, Beabadoobe, Molchat Doma, the Lathums, Alice Mae
Zaterdag: Jack White, Franz Ferdinand, A Day to Remember, Architects, Djo, Faye Webster, Teskey Brothers, Artemas, letlive, Nieva Ella

Heb ik het nu gejinxt?
Een paar van de stevigere namen (turnstile/a day to remember/architects) wisselen met die op zondag en doechii met london grammar en je hebt een deal!

• Leuk
Waarderingen: Joss
Vaak zetten ze op hun website de eerste dag van het festival, zeker als de dagindeling nog niet openbaar is. Maar het kan natuurlijk best de vrijdag op DTRH worden.
Oh yeah I know sometimes they do but also bands also often put the day they’re playing. Anyway, either way…. Any day apart from Thursday is fine by me.

De Schuer denkt alleen aan geld verdienen, niet het weggeven ervan. Of hij doet zoiets als Rock Werchter Encore of het optreden van Alex Agnew. Toen heeft men bij Live Nation de 'knaldrang' van de festivalgangers na COVID schromelijk overschat. Eén van de weinige keren dat RW en Live Nation publiekelijk de bal missloegen.

Nog te vaak denken ze bij Live Nation dat ze met alles wegkomen, soms moeten ze ook daar eens met hun smoel flink tegen de muur botsen...
Serieuze bokkensprong vanuit een stukje taart wel...

Waarmee ik niet wil impliceren dat je punt verkeerd is.

21 februari 2025

Kamperen maakt je festivalervaring compleet!​

Kamperen in Werchter is een must als je voor de full festivalervaring gaat. De tickets voor The Hive zijn al uitverkocht maar we hebben nog andere geweldige verblijfopties voor je!

• Geniet in stijl en luxe op The Hive Resort. Ontdek ons uitgebreid en vernieuwd aanbod premium verblijven.
  • Je wil wat meer plek om je tent op de plaatsen of wil een reeds opgestelde tent dat spaart gesleur heen en weer): The Hive My Space is jouw bestemming!
  • Kom je met de mobilhome naar Werchter? Reserveer tijdig je plekje op The Hive Mobilhome.
  • Gewoon is goed genoeg voor jou? Dan kan camping regular jou ongetwijfeld bekoren.
Ontdek alle nog beschikbare accommodatiemogelijkheden hier.

21 februari 2025

Kamperen in Werchter is een must als je voor de full festivalervaring gaat. De tickets voor The Hive zijn al uitverkocht maar we hebben nog andere geweldige verblijfopties voor je!

• Geniet in stijl en luxe op The Hive Resort. Ontdek ons uitgebreid en vernieuwd aanbod premium verblijven.
  • Je wil wat meer plek om je tent op de plaatsen of wil een reeds opgestelde tent dat spaart gesleur heen en weer): The Hive My Space is jouw bestemming!
  • Kom je met de mobilhome naar Werchter? Reserveer tijdig je plekje op The Hive Mobilhome.
  • Gewoon is goed genoeg voor jou? Dan kan camping regular jou ongetwijfeld bekoren.
Onze bivakplaats met café is al geregeld, Chiefs 😜

21 februari 2025

good to know but not needed

Users who are viewing this thread