Rock Werchter 2025

Stel je voor dat je na de pop dag ook een vleesvrije dag krijgt. De boomers worden gek 🫢
Ik zal vast als reactie krijgen 'OK boomer', maar ik word onderhand een beetje gek van dat woordje boomer. Gebruik het dan goed. Boomers zijn geboren tussen 1945 en 1955. Daar lopen er wel wat van op Werchter, maar niet veel. Daarnaast is het zeggen dat de boomers nergens tegen kunnen, hetzelfde als de jeugd overal de schuld van geven. De kans trouwens dat Morrissey komt lijkt me trouwens 0,01%.

I might be stupid, but why after the PP sales? And how long after?
Lijkt mij ook niet dat ze daar op wachten. Ik vraag me wel af of ze achter de schermen eigenlijk wel klaar zijn om een bekendmaking te doen. Mijn gevoel zegt dat we geduld moeten hebben, tenzij we 1 artiest met zogenaamd 3 verschillende sets willen. Alhoewel ik de 2 sets van the National op Pukkelpop wel zeer kon waarderen.

Ik zal vast als reactie krijgen 'OK boomer', maar ik word onderhand een beetje gek van dat woordje boomer. Gebruik het dan goed. Boomers zijn geboren tussen 1945 en 1955. Daar lopen er wel wat van op Werchter, maar niet veel. Daarnaast is het zeggen dat de boomers nergens tegen kunnen, hetzelfde als de jeugd overal de schuld van geven. De kans trouwens dat Morrissey komt lijkt me trouwens 0,01%.
It's just a gimmick. Werkt inderdaad steevast in beide richtingen.

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Lijkt mij ook niet dat ze daar op wachten. Ik vraag me wel af of ze achter de schermen eigenlijk wel klaar zijn om een bekendmaking te doen. Mijn gevoel zegt dat we geduld moeten hebben, tenzij we 1 artiest met zogenaamd 3 verschillende sets willen. Alhoewel ik de 2 sets van the National op Pukkelpop wel zeer kon waarderen.
Zo genoten van beide sets op PKP toen. Bij de juiste artiest zeker een meerwaarde, maar van de kandidaten voor RW is er nu niet meteen één waarvan ik meerdere sets wil/moet zien, haha.

Fly Smell GIF by Vinnie Camilleri

• Wow
Waarderingen: Chiel
I might be stupid, but why after the PP sales? And how long after?

Ze gaan toch niet een aankondiging doen voor RW, terwijl Pukkelpop woensdag met namen komt en hoogstwaarschijnlijk zaterdag in verkoop gaat. De hype van Pukkelpop opbreken met namen voor RW is ook niet echt verstandig vanuit het oogpunt van LN

Goed, dan weten we zéker dat ie niet komt. 😍
Je mag van Morrissey zeggen wat je wil maar hij heeft een eigen mening en verkondigt die ook. Meestal niet mijn mening maar chapeau dat hij ervoor uitkomt. Ik wacht nog altijd op de mening van Taylor Swift of Beyoncé over Israël/ Gaza. Bang om fans te verliezen?

• Leuk
Waarderingen: koolket
Ze gaan toch niet een aankondiging doen voor RW, terwijl Pukkelpop woensdag met namen komt en hoogstwaarschijnlijk zaterdag in verkoop gaat. De hype van Pukkelpop opbreken met namen voor RW is ook niet echt verstandig vanuit het oogpunt van LN
So on that basis you’re saying no more announcements for RW until March?

Not sure myself why something couldn’t come before the Pukklepop announcements? Anyway… guess we’ll soon see, or not

Unless I’ve got my dates wrong, RW and PP both announced acts on 28th Feb last year. PP also announced the ticket sale date at the same time.

Je mag van Morrissey zeggen wat je wil maar hij heeft een eigen mening en verkondigt die ook. Meestal niet mijn mening maar chapeau dat hij ervoor uitkomt. Ik wacht nog altijd op de mening van Taylor Swift of Beyoncé over Israël/ Gaza. Bang om fans te verliezen?
Ik weet niet of het een kwaliteit is als iemand overal en over alles uitkomt voor zijn/haar mening, vooral als die mening niet is gebaseerd op kennis.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en MadMandra27
Waarom zouden ze dat per se moeten uiten? Ik begrijp best dat je niet zo'n slangennest in springt.

Users who are viewing this thread