Rock Werchter 2025

Nog wat meer aan het inluisteren geslagen, waarbij RAYE en Rufus Du Sol de positieve verrassingen zijn. Niet perse mijn muzieksmaak of iets wat ik nog heel vaak ga luisteren thuis, maar denk dat ik het live wel kan waarderen!

De tegenvallers zijn Girl In Red en Olivia Rodrigo, vooral bij laatstgenoemde hoor ik echt niks waardoor ik die als knallende afsluiter van het weekend zie. Ik hoor gewoon doorsnee pop, maar misschien heb ik er te weinig verstand van.

Bij de discussie rond de Belgen lijkt iedereen Bazart te vergeten die aan een nieuwe plaat aan't werken zijn voor volgend jaar (dacht ik toch) en er tegen dan sinds 2022 niet meer gestaan hebben. Lijkt mij een zekerheidje.

Trouwens gisteren op The Warehouse Project (Live Nation/TML organisatie) hadden ze een nieuw systeem voor de bekerwaarborg bedacht. Elke beker was via een chip in de bodem aan de betaalkaart gekoppeld en de waarborg werd bij het deponeren in de door ons liefdevol beker gloryholes genoemd automatisch gerefunded op de kaart waarmee betaald werd. Lijkt mij dat ze dit ook bij andere events gaan inzetten.
Voorjaar 2025

Toen Stijn Meuris kwam meedoen, stond er opeens meer rock 'n roll op het podium in zijn pink, dan tijdens dat volledige optreden van Bazart.
Om maar te zeggen, die volledige afgelikte sound van Bazart en OATW is zeker niet voor iedereen weggelegd, zeker als je houdt van eens een uithaal of schreeuwende gitaar.

Edit: wel knap dat ze vorig jaar een event op poten hebben gezet in het Sportpaleis, eind december. Hadden die niet gezegd dat elk jaar iets gingen organiseren? Of misschien krijgt Clouseau daar nu absolute voorrang op alles?

Naar wat ik opgevangen heb was het plan er idd om weer een Echo festival te doen, maar heeft de ongezien sterke ticketverkoop van Clouseau daar roet in het eten gegooid.

Ik vermoed dat die er volgend jaar met dat nieuw album weer gaan staan.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Nog wat meer aan het inluisteren geslagen, waarbij RAYE en Rufus Du Sol de positieve verrassingen zijn. Niet perse mijn muzieksmaak of iets wat ik nog heel vaak ga luisteren thuis, maar denk dat ik het live wel kan waarderen!

De tegenvallers zijn Girl In Red en Olivia Rodrigo, vooral bij laatstgenoemde hoor ik echt niks waardoor ik die als knallende afsluiter van het weekend zie. Ik hoor gewoon doorsnee pop, maar misschien heb ik er te weinig verstand van.
Girl in Red is live geweldig, heb haar in September gezien en dat was anderhalf uur springen, kei hard meeschreeuwen en op het einde zelfs een moshpit met haar in het midden. Zeker RW waardig!

Girl in Red is live geweldig, heb haar in September gezien en dat was anderhalf uur springen, kei hard meeschreeuwen en op het einde zelfs een moshpit met haar in het midden. Zeker RW waardig!
Betekent dit dat ze ook wat stevigere nummers heeft? Welke zou je aanraden?

Ik vind Olivia zeker geen doorsnee pop, zeker niet als je het vergelijkt met hedendaagse pop (tiktok muziek). Maar wellicht is het je smaak niet. Ik heb haar nog niet live gezien, maar van wat ik zo kan zien zet ze goeie shows neer. Misschien dat jij het live ook meer kan waarderen

• Leuk
Waarderingen: Bwoite en Mark's Kal

Users who are viewing this thread