Rock Werchter 2025

Raye ben ik echt super enthousiast over. Mocht die Barn afsluiten en gaan clashen is de keuze voor mij heel makkelijk gemaakt
Als het in de Barn is, dan is het gegarandeerd vol. Bij PKP dit jaar was de Marquee volledig bezet en buiten ook veel volk op de schermen aan het kijken. Toen stond ze tussen twee publiekstrekkers op de main: Goldband en Sam Smith.

Voor The War on Drugs, ik hou van die band maar die hebben al ontiegelijk veel op het huidige album in Europa gestaan. Zou een jaartje pauze + nieuw album (nieuwe live album daargelaten), niet gezonder zijn?

Afín, als ze komen, stop ze dan in the barn voor 2 uur. Dan heb je het optreden van het weekend (gaat niet gebeuren, een man kan dromen).

Tgoh ja. Als je een land kapot tourt lijkt me dat ook nefast om door te groeien, ze hebben het potentieel om een toekomstig headliner te zijn maar veroorzaken een 'meh' gevoel omdat ze altijd komen. (Zo voel ik het aan natuurlijk)
24: RW en Lotto
23: PKP
22: RW, PKP, AB, De Roma.
Voor covid stonden ze ook in 19, 18, 17, 16 en 15 in België.
Nu ook al paar keer gezien, maar elke keer wel zeer leuk.
Als hun volgende album even goed scoort als het huidige dan groeien ze zoiezo door naar sub of co

Helaas kom ik niet meer in mijn vorige account ( waar ik hoge score op had 😂😭).

Werchter presenteert een geweldige line up naar mijn idee. De combi Olivia en Noah Kahan is voor de jonge fans ijzersterk. Verder hoop ik dat hij ook naar Pinkpop komt. Zo niet dan wordt het een dagticket Werchter…

• Leuk
Waarderingen: b_lars
Bij de discussie rond de Belgen lijkt iedereen Bazart te vergeten die aan een nieuwe plaat aan't werken zijn voor volgend jaar (dacht ik toch) en er tegen dan sinds 2022 niet meer gestaan hebben. Lijkt mij een zekerheidje.

Trouwens gisteren op The Warehouse Project (Live Nation/TML organisatie) hadden ze een nieuw systeem voor de bekerwaarborg bedacht. Elke beker was via een chip in de bodem aan de betaalkaart gekoppeld en de waarborg werd bij het deponeren in de door ons liefdevol beker gloryholes genoemd automatisch gerefunded op de kaart waarmee betaald werd. Lijkt mij dat ze dit ook bij andere events gaan inzetten.

Bij de discussie rond de Belgen lijkt iedereen Bazart te vergeten die aan een nieuwe plaat aan't werken zijn voor volgend jaar (dacht ik toch) en er tegen dan sinds 2022 niet meer gestaan hebben. Lijkt mij een zekerheidje.

Trouwens gisteren op The Warehouse Project (Live Nation/TML organisatie) hadden ze een nieuw systeem voor de bekerwaarborg bedacht. Elke beker was via een chip in de bodem aan de betaalkaart gekoppeld en de waarborg werd bij het deponeren in de door ons liefdevol beker gloryholes genoemd automatisch gerefunded op de kaart waarmee betaald werd. Lijkt mij dat ze dit ook bij andere events gaan inzetten.
In voetbalstadion waar ik regelmatig mijn favoriete club ga aanmoedigen werkt dit al zo sinds vorig seizoen.

Ik had dat graag zo gehouden.

Merci he zeg.

Bazart werkt perfect op Rock Werchter. We hebben dat vorige keer gezien toen er opvallend veel Metallica t shirtjes los gingen op Goud.

Draai het of keer het hoe je wil, Bazart is een sterke live band geworden sinds ze Tom Coghe en Mario Goossens in hun rangen hebben.

• Leuk
Waarderingen: pigital
In voetbalstadion waar ik regelmatig mijn favoriete club ga aanmoedigen werkt dit al zo sinds vorig seizoen.

Voor mij was het helemaal nieuw. Zou het in ieder geval nog makkelijker maken op Werchter, al weet ik niet of dat systeem op 88.000 man kan uitgebreid worden.

Ze gaven zelf wel aan op hun Instagram dat hun show op Crammerock begin september de ‘laatste show in lange tijd’ was. Ze zijn idd bezig aan een nieuw album, als een 10-tal maand ‘lang’ genoeg is kunnen ze er inderdaad wel staan.

Bazart werkt perfect op Rock Werchter. We hebben dat vorige keer gezien toen er opvallend veel Metallica t shirtjes los gingen op Goud.

Draai het of keer het hoe je wil, Bazart is een sterke live band geworden sinds ze Tom Coghe en Mario Goossens in hun rangen hebben.
Dat kan allemaal best zijn.
Maar daarom hoeft niet iedereen er fan van te zijn.

Dat kan allemaal best zijn.
Maar daarom hoeft niet iedereen er fan van te zijn.

Zeg ik dat? Het was jij die weer afkwam met zo een random 'Het is niks voor mij, dus laat het maar ver van de line up' reactie. Er zijn genoeg mensen die er wel happy mee zouden zijn lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: pigital
Zeg ik dat? Het was jij die weer afkwam met zo een random 'Het is niks voor mij, dus laat het maar ver van de line up' reactie. Er zijn genoeg mensen die er wel happy mee zouden zijn lijkt me.
Ik heb er al lang vrede mee genomen dat acts als Bazart en Oscar altijd wel eens op de affiche belanden, hoe verschrikkelijk ik ze ook vind.

Ik was effectief Bazart al 'vergeten', dat mag ik toch vermelden?

• Leuk
Waarderingen: phil en slyke
Ik heb er al lang vrede mee genomen dat acts als Bazart en Oscar altijd wel eens op de affiche belanden, hoe verschrikkelijk ik ze ook vind.

Ik was effectief Bazart al 'vergeten', dat mag ik toch vermelden?

Nu weet je weer dat ze er zijn, n'est-ce- pas? 🫣

Toen Stijn Meuris kwam meedoen, stond er opeens meer rock 'n roll op het podium in zijn pink, dan tijdens dat volledige optreden van Bazart.
Om maar te zeggen, die volledige afgelikte sound van Bazart en OATW is zeker niet voor iedereen weggelegd, zeker als je houdt van eens een uithaal of schreeuwende gitaar.

Edit: wel knap dat ze vorig jaar een event op poten hebben gezet in het Sportpaleis, eind december. Hadden die niet gezegd dat elk jaar iets gingen organiseren? Of misschien krijgt Clouseau daar nu absolute voorrang op alles?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: pigital en Joe

Users who are viewing this thread