Rock Werchter 2025

Mooie worp. Hoop wel dat ze simple minds niet in de barn gaan zetten als headliner gelijk met Green Day.

Zijn we zeker dat Fontaines DC sub wordt? Als je hun plek vorig jaar op pukkelpop zag. Misschien komt er nog iets tussen fontaines en LP?

Raye mooie booking maar combi Sam Fender - Raye valt toch wel licht uit?

Dat klopt niet.
Vorig jaar werden de artiesten pas in de volgorde volgens podium gezet toen de podiumverdeling bijna werd bekend gemaakt.

Denk dat ze nu op relatieve grootte van de naam staan, waarbij een vroege main stage act in de volgorde nog over een late Barn naam kan springen bijvoorbeeld wanneer ze op volgorde volgens podium worden gezet.

Ja ik meen me ook zoiets te herinneren van vorig jaar. Dat er geswitched werd op de website.

Met RAYE scoor je op dit moment een meer aansprekende naam in het festival circuit dan met Elbow. Sowieso is zij de laatste jaren een veel grotere naam dan Elbow, logisch dat zij bovenaan staat.

Maar die show van RAYE met dat orkest past natuurlijk ultiem als Barnafsluiter. De show van Elbow zou daar OOK goed tot zijn recht komen maar Elbow zou ook perfect vallen bij het Fender-publiek op de main. Een switch zou ik in dit geval plausibel vinden. Ik zet mijn geld vooralsnog op RAYE als Barnhead.

Ja ik meen me ook zoiets te herinneren van vorig jaar. Dat er geswitched werd op de website.
Vorig jaar stonden voor vrijdag eerst Snow Patrol en dEUS boven Yungblud, voor zaterdag stond The Last Dinner Party vóór Nothing But Thieves en stond Avril Lavigne voor Khruangbin (die laatste geswitched om productionele redenen, uiteindelijk), en op zondag stond Kiwanuka boven Royal Blood.

Op 5 december werden die toen op de volgorde volgens podium gezet, toen de eerste poster eraan kwam. Alleen Roisin Murphy stond toen nog op een verkeerde plaats, boven Nothing But Thieves.

Vorig jaar stonden voor vrijdag eerst Snow Patrol en dEUS boven Yungblud, voor zaterdag stond The Last Dinner Party vóór Nothing But Thieves en stond Avril Lavigne voor Khruangbin (die laatste geswitched om productionele redenen, uiteindelijk), en op zondag stond Kiwanuka boven Royal Blood.

Op 5 december werden die toen op de volgorde volgens podium gezet, toen de eerste poster eraan kwam. Alleen Roisin Murphy stond toen nog op een verkeerde plaats, boven Nothing But Thieves.

Wow. 💪

Heb je dit ergens in een excelletje bijgehouden? Fotografisch geheugen? Of houd je een heel uitgebreid dagboek bij??

Je hebt gelijk, op 6 december stond het in de juiste volgorde (met uitzondering van Roisin).

Dit was die OUDE POSTER:
1732196647101.png

Laatst bewerkt:
Wow. 💪

Heb je dit ergens in een excelletje bijgehouden? Fotografisch geheugen? Of houd je een heel uitgebreid dagboek bij??
Ik herinner me gewoon dat ik vorig jaar ook freakte op de volgorde van de artiesten op de website.
Een simpele search naar het woord 'volgorde' in posts van mezelf in het topic van vorig jaar did the trick. 😅

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: 1979 en JP5
Ik vind dat we laag inzetten dan. Maar misschien realistisch.
Bwa , ik zie voor ons oldtimers nog wel wat leuks verschijnen. Groepen die sneller tevreden zijn met hun plek op de Main/Barn zoals Weezer, Cypress Hill , Deftones , Papa Roach , Kaiser Chiefs,Flogging Molly, Soft Play of Biffy Clyro. Als ze de helft daarvan al kunnen boeken is mijn combi de moeite al waard 🥳

• Leuk
Waarderingen: rw83
Wow. 💪

Het is voor zo een dingen dat ik pleit voor een overzichtspost op de beginpagina van het topic. Zo kan je de jaren nadien snel terug naar aankondigingen en posters in een soort tijdslijn. Dan gaat er voor members wel wat zoekplezier verloren maar soms kruipt daar veel werk in.

Bwa , ik zie voor ons oldtimers nog wel wat leuks verschijnen. Groepen die sneller tevreden zijn met hun plek op de Main/Barn zoals Weezer, Cypress Hill , Deftones , Papa Roach , Kaiser Chiefs,Flogging Molly, Soft Play of Biffy Clyro. Als ze de helft daarvan al kunnen boeken is mijn combi de moeite al waard 🥳
Hey wie noem jij hier oldtimer :LOL:.

• Haha
Waarderingen: jova
Zeker een aardige worp. Binnenkort eens inluisteren op de namen waar ik minder mee bekend ben
Ja, altijd leuk bij wat grotere worpen dat het inluisteren goed en wel kan beginnen. :)

Il wilde meteen met Rüfüs Du Sol beginnen, maar de moed zakt me wat in de schoenen bij het zien hoeveel platen die al hebben...
Iemand een tip met welke te beginnen ?

• Leuk
Waarderingen: dann
Ja, altijd leuk bij wat grotere worpen dat het inluisteren goed en wel kan beginnen. :)

Il wilde meteen met Rüfüs Du Sol beginnen, maar de moed zakt me wat in de schoenen bij het zien hoeveel platen die al hebben...
Iemand een tip met welke te beginnen ?
Nouja Inhale/Exhale is net nieuw, dus die aangezien dat veel te horen zal zijn en Bloom is hun grote hit album volgensmij

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Users who are viewing this thread