Rock Werchter 2025

Ik blijf hopen op Charli tussen Noah en Olivia de zondag. Zou nog wat extra's geven aan die dag!

Daar gaan heel wat boomers in blijven hangen!

Het lijkt me top maar ik zie het niet gebeuren, zeker omdat er met Rüfüs en Overmono al wat hoge electronische acts op het affiche staan?

En het nieuws dat C7 volgend jaar ook open gaat (elk jaar weer spannend)
Geert zegt dat elk jaar. Ooit nog een petitie getekend voor het behoud van de C7 als camping. Ze wouden er een mobilhome parking van maken.
Ik kijk er al naar uit. na het laatste optreden nog wat pinten drinken en brochetten eten aan de kantine

• Geweldig
Waarderingen: Breinaard en DirkG
Beetje wishfull thinking, maar zoiets is nog steeds mogelijk voor de 'rock' dagen:

DO: Linkin Park - Fontaines DC - Deftones - While She Sleeps - Amyl & The Sniffers - Wunderhorse
VR: Green Day - Simple Minds - Biffy Clyro - Weezer - Wet Leg

Of toch Simple Minds in de Barn, dat zou bij voorbaat al een dramatische clash worden.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Geert zegt dat elk jaar. Ooit nog een petitie getekend voor het behoud van de C7 als camping. Ze wouden er een mobilhome parking van maken.
Ik kijk er al naar uit. na het laatste optreden nog wat pinten drinken en brochetten eten aan de kantine
Tot het moment dat het echt zo is, maar tot die tijd genieten op C7!
C7 was te nat afgelopen jaar…
De kwaliteit van C7 zit hem in de sfeer! Maar ik stop met aanprijzen, anders moeten ze daar straks met een touwtje gaan werken 😅😅

• Leuk
Waarderingen: Breinaard
Simple Minds die tussen 2 headline shows in de UK even overkomt wilt misschien niet te vroeg maar ook niet te laat spelen, dan zou 3de laatst de beste spot zijn.

• Leuk
Waarderingen: redondo28
Op de website staan in de dagindeling altijd eerst de mainstage namen, dan de Barn namen, de Klub C namen en tenslotte de Slope namen. Alleen weet je nog niet waar de scheiding is. Verder komt het ook wel eens voor dat ergens in het voorjaar nog wat geswitcht wordt.
Dat klopt niet.
Vorig jaar werden de artiesten pas in de volgorde volgens podium gezet toen de podiumverdeling bijna werd bekend gemaakt.

Denk dat ze nu op relatieve grootte van de naam staan, waarbij een vroege main stage act in de volgorde nog over een late Barn naam kan springen bijvoorbeeld wanneer ze op volgorde volgens podium worden gezet.

Ik vind dat we laag inzetten dan. Maar misschien realistisch.
Zoals gezegd ken ik de populariteit niet van Raye en Noah Kahan, maar zijn ze niet te groot voor 3e laatste te staan?

Daarnaast maakt Werchter ook vaak vanaf het begin van de bovenkant van de affiche kenbaar (vooral Main).

Daar gaan heel wat boomers in blijven hangen!

Het lijkt me top maar ik zie het niet gebeuren, zeker omdat er met Rüfüs en Overmono al wat hoge electronische acts op het affiche staan?

Mochten ze idd verrassen met het duo Charli - Olivia dan wordt die dag wel een ultieme natte tienerdroom. En dan moet ik ook rap een ticket voor mijn 14jarige dochter scoren.

Laatst bewerkt:
  • Confetti
Waarderingen: MadMandra27
Beetje wishfull thinking, maar zoiets is nog steeds mogelijk voor de 'rock' dagen:

DO: Linkin Park - Fontaines DC - Deftones - While She Sleeps - Amyl & The Sniffers - Wunderhorse
VR: Green Day - Simple Minds - Biffy Clyro - Weezer - Wet Leg

Of toch Simple Minds in de Barn, dat zou bij voorbaat al een dramatische clash worden.
Die donderdag zou echt fantastisch zijn.

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Noah Kahan even geluisterd maar die lijkt mij toch te gaan verdrinken als 1 na laatste op het hoofdpodium? Lijkt me goed voor de Barn komt daar veel beter tot zijn recht, zal wel niet gebeuren maar zo wordt het wel een taaie zondagavond voor mij. Scheelt dat er bij Olivia Rodrigo tenminste nog wel een beetje pit in zit.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread