Rock Werchter 2025

Als ik iets leuk vind, zeg ik het ook 100 keer natuurlijk. 😘

En tot nu toe toch echt nog maar weinig negatiefs te melden toch? Ben sowieso erg optimistisch over volgend jaar, in praktisch elke post. Vond (ook alweer) deze opmerking toch niet zo nodig eerlijk gezegd.
Ik weet nog uit een post van vorige week dat je begin jaren 2000 LP hebt gezien en het toen al niks vond, was niet de enige keer dat je het had gezegd. Maakt mij niet uit hoor ik kan zelf ook wel in herhaling vallen en vind mijn mening delen ook leuk. Vooral zo doorgaan, discussiëren is leuker als het alleen maar eens zijn.

Dropkick Murphy's: 2004, 2012, 2014, 2017, 2024
Vind dat nog best mee vallen eerlijk gezegd, maar misschien komt dat omdat ik meer herhaling gewend ben door Graspop :)

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music
En tot nu toe toch echt nog maar weinig negatiefs te melden toch? Ben sowieso erg optimistisch over volgend jaar, in praktisch elke post. Vond (ook alweer) deze opmerking toch niet zo nodig eerlijk gezegd.
Misschien niet negatief over RW, maar je negatieve berichten over LP de laatste weken zijn echt niet op 2 handen te tellen hoor. Snap persoonlijk niet waarom dat zo nodig is, maar goed.

Je hoort mij ook nooit over dat ik The National slaapverwekkende muziek vind als ze weer eens de hemel worden ingeprezen door het hele forum.

Die mogen er eigenlijk wel staan. Ideale band om rond 18u op de main te zetten of mss zelfs nog een klein trapje hoger in de Barn. Zelfde idee met Goose die dit weekend de Lotto Arena zo goed als vol trekt voor hun 20ste verjaardag.
Goose is zeker welkom! Graag de non stop versie zoals ze gedaan hebben enkele jaren terug op de Lokerse Feesten (na Keane), wat een feest was dat.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Dropkick Murphy's: 2004, 2012, 2014, 2017, 2024
Vind dat nog best mee vallen eerlijk gezegd, maar misschien komt dat omdat ik meer herhaling gewend ben door Graspop :)
Ja, van dat lijstje valt die uiteindelijk nog wel mee.

Had het ook eerder op Yungblud, NBT en Greta die alledrie op RW19, 22 én 24 stonden en uiteindelijk toch wel hoge spots opslokten. Royal Blood stond er dan weer 6 keer sinds 2014. Ususal suspects die -tot nu toe- nog afwezig lijken te zijn voor volgend jaar en dus plek maken voor andere dingen.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Loek123
Nieuw gokje:

Donderdag:
Main: Amyl & The Sniffers - Deftones - Fontaines - ??? - LP
Barn: Dean Lewis - The Black Keys - Paul Kalkbrenner
KluB C: Sylvie Kreusch - Overmono - Barry Can't Swim
Slope: Wunderhorse

Vrijdag:
Main: Jimmy Eat World - Turnstile - Weezer - Electric Callboy - ??? - Green Day
Barn: Teddy Swims - Cigarettes After Sex - Charli xcx
KluB C: Beach House - Caribou
Slope: Bad Nerves

Zaterdag:
Main: Goldband - Noah Kahan - Oscar & The Wolf - Sam Fender
Barn: Sugababes - Warhaus - RY X - London Grammar
KluB C: Glass Animals - Maribou State

Zondag:
Main: Girl In Red - Chapell Roan - Stormzy - Olivia Rodrigo
Barn: Aurora - Raye - Jamie xx
KluB C: Soulwax - Rufus Du Sol
Van deze affiche zou ik duidelijk en enkel voor zondag gaan. Groepen op andere dagen zeggen me niet veel of heb ik al recent gezien.

Van deze affiche zou ik duidelijk en enkel voor zondag gaan. Groepen op andere dagen zeggen me niet veel of heb ik al recent gezien.
Haha. Ik zou hier juist een weekendticket voor kunnen overwegen, maar dan zou ik mogelijkerwijs zaterdagavond laat al naar huis tuffen. Die zondag hoef ik gratis nog niet naar toe. Mooi hoe smaken kunnen verschillen...

• Leuk
Waarderingen: festibob en napril69
Nieuw gokje:

Donderdag:
Main: Amyl & The Sniffers - Deftones - Fontaines - ??? - LP
Barn: Dean Lewis - The Black Keys - Paul Kalkbrenner
KluB C: Sylvie Kreusch - Overmono - Barry Can't Swim
Slope: Wunderhorse

Vrijdag:
Main: Jimmy Eat World - Turnstile - Weezer - Electric Callboy - ??? - Green Day
Barn: Teddy Swims - Cigarettes After Sex - Charli xcx
KluB C: Beach House - Caribou
Slope: Bad Nerves

Zaterdag:
Main: Goldband - Noah Kahan - Oscar & The Wolf - Sam Fender
Barn: Sugababes - Warhaus - RY X - London Grammar
KluB C: Glass Animals - Maribou State

Zondag:
Main: Girl In Red - Chapell Roan - Stormzy - Olivia Rodrigo
Barn: Aurora - Raye - Jamie xx
KluB C: Soulwax - Rufus Du Sol
Naar mijn gevoel een heel vervelende zaterdag en een veel te volle zondag. Kan die zondagbarn + LG eventueel op zaterdag? :)

Misschien niet negatief over RW, maar je negatieve berichten over LP de laatste weken zijn echt niet op 2 handen te tellen hoor. Snap persoonlijk niet waarom dat zo nodig is, maar goed.

Je hoort mij ook nooit over dat ik The National slaapverwekkende muziek vind als ze weer eens de hemel worden ingeprezen door het hele forum.
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die The National slaapverwekkende muziek vind 😀. Ieder zijn smaak natuurlijk.

Als ik iets leuk vind, zeg ik het ook 100 keer natuurlijk. 😘

Moet zeggen dat ik je dit jaar veel positiever vindt en minder “zeurend” over bepaalde acts dan voorbije jaren. Misschien ook omdat wat werd aangekondigd en wat er aan zit te komen je ook meer muzikaal ligt…
Helaas betekent dat voor mij dat het iets minder lijkt te worden. Ben ook wel de oudere kerel die toch nog graag het oudere werk ziet komen op zowel RW als Graspop.
Probeer ze wel, de andere genres maar zelfs na paar keer luisteren ( telkens een nummer of 5-10 van een artiest, paar dagen na elkaar) merk ik dat ik er niks mee heb (Stormzy, dua Lipa, Sam fender, Tyler, Fka twigs, tame impala, bon iver, the smile,…)
Ik leg er me bij neer dat ik oud aan het worden ben - wat trouwens niet erg is.
En ik sta er toch weer in juli, en me waarschijnlijk weer afvragend of de dag ooit komt dat ik beslis om niet meer te gaan. Gaat nog paar jaar nodig hebben denk ik want binnenwandelen op die weide geeft me letterlijk na 30 jaar nog altijd kippenvel 😊.
Dus voor iedereen: geniet van elke dag op Werchter, wat er ook staat!

Ja, van dat lijstje valt die uiteindelijk nog wel mee.

Had het ook eerder op Yungblud, NBT en Greta die alledrie op RW19, 22 én 24 stonden en uiteindelijk toch wel hoge spots opslokten. Royal Blood stond er dan weer 6 keer sinds 2014. Ususal suspects die -tot nu toe- nog afwezig lijken te zijn voor volgend jaar en dus plek maken voor andere dingen.
Alleen heeft GVF afgezegd in 2022, waardoor die er nog maar 2 x hebben gestaan. In 19 en in 24.

Users who are viewing this thread