Rock Werchter 2025

De pop headliner zou toch eigenlijk sowieso onvermijdelijk zijn? Wel benieuwd of men hier dan blijer was geweest met Billie Eilish omdat zij al wat langer meedoet?

Ik ben niet heel bekend met Olivia, maar haar muziek lijkt wel wat dichterbij rock te liggen dan Eilish haar muziek.

• Leuk
Waarderingen: napril69
De pop headliner zou toch eigenlijk sowieso onvermijdelijk zijn? Wel benieuwd of men hier dan blijer was geweest met Billie Eilish omdat zij al wat langer meedoet?

Ik ben niet heel bekend met Olivia, maar haar muziek lijkt wel wat dichterbij rock te liggen dan Eilish haar muziek.
Liever Olivia dan Eilish voor mij. Vind Eilish maar bwah live. Zou hier zelf nooit een concert ticket voor kopen, maar wel een leuke om op een festival mee te pakken.

Rodrigo was alleszins erg goed in het Sportpaleis dit jaar.

De reacties op Instagram enzo gaan lekker los, haha.

er zijn 3 namen bekend.
Klopt, en er komt heus nog wel iets echt goeds bij, zoals Fontaines D.C., maar de headliners zijn toch ook altijd wel belangrijk. Tot nu toe vind ik ze alle drie slappe hap en het betekent dat er op die plek niets van formaat bij komt. Dus dan zullen we het meer van kleinere bands/overdag moeten hebben.

Ik hoop dat Rock Werchter in navolging van andere grote festivals naast combi tickets en dagtickets ook tweedaagse tickets aanbiedt met bijvoorbeeld 149 euro voor een dagticket en 240 Euro voor een tweedaags ticket. Zo kunnen de liefhebbers van ruigere headliners donderdag en vrijdag combineren en de anderen zaterdag en zondag.

Voor Olivia Rodrigo loopt onze groep ook niet warm hoor, maar het vertrouwen in de organisatie is zo groot dat we er vanuit gaan dat het festival gewoonweg voor iedereen weer de moeite wordt.

• Leuk
Waarderingen: b_lars en Nelios
Klopt, en er komt heus nog wel iets echt goeds bij, zoals Fontaines D.C., maar de headliners zijn toch ook altijd wel belangrijk. Tot nu toe vind ik ze alle drie slappe hap en het betekent dat er op die plek niets van formaat bij komt. Dus dan zullen we het meer van kleinere bands/overdag moeten hebben.
Hier hetzelfde
Toch ontgoocheld, jubileumeditie afsluiten met Rodrigo vind k teleurstellend. Dat ze er staat geen probleem, maar had meer verwacht

Mmm ja, headliners vind ik vaak mooi meegenomen, anders zoek ik de camping die dag wat vroeger op. Denk dat we over de breedte nog veel moois kunnen verwachten met meer rammelende gitaren.

Het zat er aan te komen. Ik ben nog niet overtuigd, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik heb al 1000 dingen gelezen over hoe goed ze is hier, en 1000 dingen over hoe een disneyprinces.... het is. Uitersten links en rechts. Het is gedurfd. maar met de uitverkochte ziggo's en sportpaleizen een logische zet denk ik. En 99% zeker dat ik toch gewoon een weekend ga.

Laat ze het maar bewijzen op de zondagavond, Dua Lipa deed het ook goed dit jaar.

Er mag wel een vacature uit voor dikke Sub's dit jaar. Maar daar vertrouw ik zeker op met nog zo'n 97 namen te gaan. Als er een Soulwax , NIne Inch Nails of Underworld in The Barn staat neem ik veel voor lief.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Ik hoop dat Rock Werchter in navolging van andere grote festivals naast combi tickets en dagtickets ook tweedaagse tickets aanbiedt met bijvoorbeeld 149 euro voor een dagticket en 240 Euro voor een tweedaags ticket. Zo kunnen de liefhebbers van ruigere headliners donderdag en vrijdag combineren en de anderen zaterdag en zondag.
Green Day, de ruige headliner.

Als alle 3 je niet aanstaat heb je misschien ook wel een iets te lastige muzieksmaak. Denk dat de zondag en vooral de zaterdag nog wel een grote naam nodig hebben, dat zullen ze bij Werchter ook wel weten. We zitten nu op in totaal 6 uur aan muziek van de 50 dus er zal nog genoeg bijkomen.

Users who are viewing this thread