Rock Werchter 2025

Want? Als Linkin Park de vierde headliner is is het een meer dan logische keuze imo. Heb je LP mooi op de ''moeilijke donderdag''.
Een afsluiter moet al een repertoire hebben vind ik, niet twee albums. Dan ben ik niet bezig over de oude groepen maar minstens 4 albums. Donderdag verkoopt waarschijnlijk zelfs gemakkelijker met Olivia dan met LP.

Een afsluiter moet al een repertoire hebben vind ik, niet twee albums. Dan ben ik niet bezig over de oude groepen maar minstens 4 albums. Donderdag verkoopt waarschijnlijk zelfs gemakkelijker met Olivia dan met LP.
met twee albums waren Arctic Monkeys en Muse al lang een breed headliner. Vind dat altijd zo'n kulargument. Het is gewoon je smaak niet.

Heel leuk! Ik vind het net top dat RW ook headliners programmeert waar ik misschien geen concertkaartje voor zou kopen. Ik heb me bij Dua Lipa vorig jaar enorm geamuseerd, en dat zal bij Olivia Rodrigo ook zeker zo zijn!

De commentaar van ā€˜maar 2 albumsā€™ lijkt me ook niet zo valid als je ziet hoeveel hits er zijnā€¦ Op dat vlak verdient ze het dan zelfs meer dan Sam Fender naar mijn mening

Ik ben wel zeer benieuwd hoe de ticketverkoop gaat zijn van combi's en dagtickets. Met Fender en Rodrigo toch twee gewaagde afsluiters.

Users who are viewing this thread