Rock Werchter 2024

vdb44

Playlistbediener
5 jul 2020
26
14
Hoogtepunten gisteren Marc Rebillet en Bob Vylan.
Dua Lipa was wat te perfect, er blijft geen ruimte voor spontaniteit bij zo'n show.
Al was het natuurlijk wel een straffe headliner, alleen heeft een topconcert die extra vonk van "het moment" nodig en dit is allemaal net te gelikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: PaulvG en johanra

grimbo76

Campingartiest
13 dec 2019
62
97
Absoluut onverwachte topdag gehad gister, met het venijn aan het eind. In een poging bier te halen stuiten we op de hekken waardoor we ineens vooraan staan bij Marc Rebillet. Gekkenhuis. Onder excuses aan de mensen die gewoon op tijd waren. Daarna nog naar Prins S. Manmanman, wat is dat telkens een feestje.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.403
6.094
Gisteren eindelijk eens wat dingen kunnen gaan bekijken. Wat Werchter gewoon goed kan, ik blijf dat zeggen, is shows te laten uitblinken. Ik heb er gisteren weer 2 gezien die me erg lang gaan bijblijven: Marc Rebillet waarbij die tent onwaarschijnlijk uit zijn dak ging, maar even goed die top of the art headline show van Dua Lipa. Laatste keer tijdens het festival normaal gezien.
Verder ook nog heel erg hoge kwaliteit bij zaken als Roising of The Blaze.

Maar goed, vandaag High Vis dag, en Loyle Carner. Mijn 2 absolute must sees dit weekend.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
196
189
Ja bizar. Letterlijk overal waren kinderen volle bak aan het schreeuwen, lekker stoer iedereen expres wakker maken. Hier had de hive crew wel wat tegen mogen doen, in plaats van alleen maar tenten controleren of je niet een glazen pot pindakaas in bezit hebt. Als je om 05:30 nog steeds volle bak staat te schreeuwen met muziek standje maximaal, dat kan gewoon écht niet
Wel mooi dat de hele ochtend de halve camping bij deze gasten ze terug heeft lopen pakken. Aan hun tenten schudden, schreeuwen en springen onder hun partytent. Kan je hem terug krijgen ook
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.811
Af en toe wat kleine foutjes bij Brutus (al ben ik daar als drummer misschien extra gevoelig voor). Misschien toch wat zenuwen voor zo'n grote show?
Verder prima show, zoals altijd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken