Rock Werchter 2024

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
28
52
Ik zit inmiddels al weer fris gewassen bij te komen op m'n eigen bank 😁.

Het was een geweldig Werchter weekend.
Gister nog onverwacht veel gezien voor mijn doen.

1. Roisin Murphy, geweldige show, heb erg genoten
2. Nothing but thieves, ik ben fan dus dan vermaak je je sowieso wel. Ik denk dat de show in het donker of in de barn beter was geweest.
3. Dua Lipa, ondanks dat ik het thuis niet aanzet kende ik veel nummers, het was een waardige headliner wat mij betreft.
4. The Kooks, leuk!
5. Brihang, niet mijn ding
6. Avril Lavigne, Jezus wat slecht, die had er weinig zin in volgens mij

Geniet er allemaal nog van vandaag!
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.005
9.010
Als je een band kent vanuit een tijd dat ze maximaal enkele duizenden maandelijkse luisteraars hadden en in zaaltjes met een paar honderd man optraden, dan is het niet gek dat je vervuld bent met trots als je ziet hoe die band een paar jaar later de Mainstage op Werchter owned en tot nu toe misschien wel de meeste reacties in dit topic losmaakt. Toch?

Brutus. ❤️
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.381
2.732
Ben benieuwd naar de Breeders.
Bij gebrek aan concurrentie toch maar voor de nostalgie gaan.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
523
490
Als je een band kent vanuit een tijd dat ze maximaal enkele duizenden maandelijkse luisteraars hadden en in zaaltjes met een paar honderd man optraden, dan is het niet gek dat je vervuld bent met trots als je ziet hoe die band een paar jaar later de Mainstage op Werchter owned en tot nu toe misschien wel de meeste reacties in dit topic losmaakt. Toch?

Brutus. ❤️
Dat ze nog lang op de grote festival-posters mogen staan. 2025 alvast een paar flinke treden omhoog.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Brutus ❤️❤️❤️

Man man, ben weer bijgekomen. Onverwacht hier nog meer van genoten dan op Graspop, had hier opeens ruimte en niemand die je omver loopt. Superintense show vanuit het voorvak en een publiek dat er helemaal inzat. Zo machtig om deze band op zo groot podium te zien en het is ook weleens fijn om een zonnetje te hebben bij deze prachtmuziek. War, What Have We Done en Sugar Dragon als absolute hoogtepunten maar elke noot was raak. Hoogtepunt van de dag ook weer gehad.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken