Rock Werchter 2024

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.300
2.028
Idd! @parelconfituur feliciteer je dochter maar met haar muzieksmaak. ;)


Geloof me, haar ego is al groot genoeg voor haar 1m60.

We hebben ons in elk geval aardig vermaakt bij Måneskin. Hadden een fijne plek net achter de frontzone en perfect zicht, dus dat was een succes. Nu nog betere nummers en het wordt binnen een jaar wat. Alleen moet hij de volgende keer niet met zijn spotlight recht in mijn ogen schijnen.

Klein beetje fomo van Snow Patrol..maar Sum.41/Against the Current was dus ook alleraardigst.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.257
1.316
1. Archive (!!!!!! Niet zoveel volk uiteraard, maar het volk dat er was ging er volledig in mee. Wat was dat, compleet overrompeld. Van de hyperkinetische keyboardst tot de empatische zanger. Wauw!)
2. dEUS
3. Tom Morello
4. Gary Clark Jr.
5. Sprints
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
Wat was dat met Snow Patrol zeg ..... onvoorstelbaar.
Zonder twijfel een van de aller aller beste concerten die ik heb gezien...

Ooit

Man. Geweldig

Nog ff;
Maneskin, goeie muzikanten. Podium-producie headliner-waardig inderdaad!
Het verrasste mij, maar ik moet zeggen dat het hele optreden een beetje half is binnen gekomen. Ik bleef namelijk maar terugdenken aan Snow Patrol.

Al met al een top-dag! Niet op papier maar i praktijk des te meer.

Tot morgen
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.337
Had op voorhand niet verwacht dat mensen zo positief gingen zijn over Snow Patrol. Doodzonde dat ik de stream heb moeten skippen en er zo niks van opgevangen heb 🙈
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Na een dag Springsteen en twee dagen Rock Werchter hoe droog of modderig ligt het festivalterrein er vandaag bij?
Welke acts hadden gisteren rode kruizen en hoeveel minuten moest je ervoor in de Barn zijn om binnen te geraken?
Tot nu toe veel positief nieuws over het festival en de headliners gehoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
Na een dag Springsteen en twee dagen Rock Werchter hoe droog of modderig ligt het festivalterrein er vandaag bij?
Welke acts hadden gisteren rode kruizen en hoeveel minuten moest je ervoor in de Barn zijn om binnen te geraken?
Tot nu toe veel positief nieuws over het festival en de headliners gehoord.
Alles ligt er perfect bij! Nergens modder, snow patrol zat snel vol…:verder viel het wel mee (dacht ik)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Daarnaast wil ik ook nog even iets kwijt over die tergend irritante rugzakken die iedereen bij heeft. Mensen zetten hem maar gewoon op de grond en als je er dan tegenaan loopt kijken ze nog boos ook. Verder kijkt niemand ook uit met zo’n rugzak waardoor dat ding elke keer tegen je aan beukt. Ik zeg verbieden!

Werkt om twee kanten op, voornamelijk het gewone rondlopen met zo’n rugzak om. En trouwens ook zonder rugzak dat men ook gewoon lekker dwars in e de weg blijft staan als je op een beschaafde (dat is wel even belangrijk) manier wil passeren en dan heb ik het niet eens over dichterbij het podium proberen te komen…

Sowieso mag een rugzak al niet te groot zijn verder, maar wel eens dat men ook wel normaal mag reageren als iemand tegen je tas loopt. Beste is om gewoon de tas zoveel mogelijk om te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Wat vet om te lezen dat Snow Patrol zoo goed was! Toen ze na hun lange pauze terugkwamen, was het nog een beetje gezapig. Maar deze songs verdienen een goede liveshow!
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Dat Yard Act was echt een positieve verrassing gisteren. Door de late aankondiging erg weinig van in kunnen luisteren. Ik dacht eigenlijk dat het een van de vele generieke post-punk bandjes was die je tegenwoordig overal ziet maar dit was een veel dansbaardere beetje querky muziek. Deed me soms wat aan De Staat denken, fijne kennismaking.
 

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
56
29
Blij dat mensen wel konden genieten van Maneskin, ik vond er echt niks aan. Vrij laat weg gevlucht wel, het 'hahaha' liedje was echt de druppel.

Trouwens, die zanger stond er nu toch echt tegen zijn goesting? Of is die gewoon zo? 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
28
52
Goedemorgen allemaal! Ik vond het een goede festivaldag!

1. Sum41
2. Tom Morello
3. Gary Clark jr
4. Sleaford mods
5. Yungblud
6. Maneskin (halverwege vertrokken, had de pijp leeg)
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.065
5.421
dEUS stak er gisteren met kop en schouders bovenuit.
  1. dEUS
  2. Sum 41
  3. Sprints
  4. The Rumjacks
  5. Simple Plan
  6. Frank Carter (op Lokerse ga ik meer vanvoor staan, want leek wel tof)
  7. Tom Odell (vriendin heeft er van genoten, ik heb toch Fomo naar de goede Tom)

Ook (ongeveer) gezien:
The Beaches vond ik tegenvallen, muzikaal te afgelikt en daarnaast leken ze in hun bindteksten 12 jaar.
Snow Patrol na Sum heen gegaan en man wat stond het vol, tot aan klub c waren mensen aan het kijken en geraakten we er niet door. Ik vind het zaagmuziek (live ook zo bleek) dus kon er wel mee leven.
Maneskin moet stoppen met in het Engels te zingen. Te vroeg als headliner neergezet, want om 1u30 te boeien moet je gewoon genoeg goede nummers hebben, maar dat is niet het geval. Vooral die mamamia wat was dat voor een zelfmarteling om doorheen te komen
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken