Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
496
712
Cancel van the southern river band op DTRH lijkt te komen door de verschuiving op Werchter. Alle andere shows staan nog gewoon ingepland.
En die verschuiving op Werchter kwam doordat ze op 4 juli andere verplichtingen hebben, nl. support act bij The Darkness in Engeland. Opvallend dat ze dan de voorkeur geven aan een verschuiving op RW waardoor DTRH gecanceld moet worden.
 

MCO

Nieuw lid
27 jun 2023
2
0
Wat is jullie ervaring met de pendelbussen van de mobilhome camping van en naar het festival-terrein. Hoe vaak rijden ze, moet je lang wachten en wanneer gaat de laatste richting camping?
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
34
47
Berichtje van de uitbaters van camping C7, misschien iets om rekening mee te houden...

Met nog een dikke week te gaan zijn we er volop mee bezig om alles klaar te krijgen!

Wel willen we jullie er even op attent maken dat, door de vele regenval dit jaar er iets meer muggen aanwezigen zijn op de campingterreinen.
We raden jullie dus aan hier rekening mee te houden wanneer jullie je reisapotheek klaarmaken. Muggenspray gaat dus geen overbodige luxe
zijn een muggennet kan uiteraard ook
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.100
578
Ik zat op setlist.fm te kijken wat Michael Kiwanuka speelt zo op de andere festivals.
Had gehoopt op nieuw werk, maar het nieuwste werk is van zijn album 'Kiwanuka' van 2019.
Wordt toch eens tijd voor wat nieuws.
Neemt niet weg dat ik ontzettend naar hem uitkijk.
 

TW83

Nieuw lid
25 jun 2024
4
4
Dit jaar pinkpop moeten missen, ik denk erover om dat in te gaan halen op werchter. Er is zeker genoeg leuks om me 4 dagen mee te vermaken. Kaartjes zijn er nog voldoende op ticketswap, ook voor de camping.
Ik ga lekker in mijn eentje en wil wel graag op de hive of de hive my space staan met eigen tentje.
Ik kom er alleen niet helemaal uit qua tickets, als ik met een tent naar my space wil heb ik dan voldoende aan 1 kaartje of is er voor de tent een extra kaartje nodig? Ze worden per 3 verkocht maar ik zie ook wel aanbiedingen van 1 of 2 kaartjes op ticketswap.

Qua trein wat is het handigst vanaf Rotterdam, de IC naar Brussel en daar over stappen? Kan dat met volle bepakking?
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
173
187
Ik ga lekker in mijn eentje en wil wel graag op de hive of de hive my space staan met eigen tentje.
Ik kom er alleen niet helemaal uit qua tickets, als ik met een tent naar my space wil heb ik dan voldoende aan 1 kaartje of is er voor de tent een extra kaartje nodig? Ze worden per 3 verkocht maar ik zie ook wel aanbiedingen van 1 of 2 kaartjes op ticketswap.
Myspace is in principe een duo ticket met ook een kaart voor je tent, dus 3 tickets. Volgens mij zijn ze bij ticketmaster nog niet uitverkocht, dus dan zou je daar een set kunnen kopen.
 

TW83

Nieuw lid
25 jun 2024
4
4
Dat is balen, heb niet echt zin om 120 euro voor een stukkie gras te gaan betalen.
Maak ik op de normale hive of een van de andere campings een kans als ik met 1 ticket en een tent aankom?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.456
4.777
Dat is balen, heb niet echt zin om 120 euro voor een stukkie gras te gaan betalen.
Maak ik op de normale hive of een van de andere campings een kans als ik met 1 ticket en een tent aankom?
Ja.
Als je een campingticket hebt, mag je je tent opzetten.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
Berichtje van de uitbaters van camping C7, misschien iets om rekening mee te houden...

Met nog een dikke week te gaan zijn we er volop mee bezig om alles klaar te krijgen!

Wel willen we jullie er even op attent maken dat, door de vele regenval dit jaar er iets meer muggen aanwezigen zijn op de campingterreinen.
We raden jullie dus aan hier rekening mee te houden wanneer jullie je reisapotheek klaarmaken. Muggenspray gaat dus geen overbodige luxe
zijn een muggennet kan uiteraard ook
Dat advies kregen we vorig jaar ook op A1 nu ook weer trouwens, maar met duizenden tenten en volk waren ze zo weg iig
 

Bert

Support act
14 nov 2014
939
932
Qua trein wat is het handigst vanaf Rotterdam, de IC naar Brussel en daar over stappen? Kan dat met volle bepakking?
Ik ga sinds een paar jaar met de auto. Daarvoor de trein van Rotterdam naar Brussel genomen met als uitstappunt Mechelen. Daar heb je 10 minuten om over te stappen en de trein naar Leuven te nemen. Om je heen ook heel veel mensen met bepakking. Geen idee als die trein nu ook nog gaat. Veranderd wel eens.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.456
4.777
Dat advies kregen we vorig jaar ook op A1 nu ook weer trouwens, maar met duizenden tenten en volk waren ze zo weg iig
Nou heb ik lekker bloed blijkbaar, want word altijd gestoken. Eerste dag is meestal het ergst inderdaad.

1x vrij heftige reactie met een opgezwollen pols. Toen wel goed geholpen door de EHBO op het terrein.
 

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
28
52
Wat heb ik er weer zin in! De voorpret van het meelezen op het forum heeft me de afgelopen weken goed bezig gehouden. Jullie tips hebben er voor gezorgd dat ik, voor mij onbekende muziek, toch maar even ben gaan luisteren.
Bij deze mijn top 10, waarbij ik echt heel veel moeite had om te kiezen!
1. Nothing but thieves
2. Meute
3. Dua lipa
4. Yungblud
5. The blaze
6. Skindred
7. Black pumas
8. Dropkick Murphys
9. Royal blood
10. Michael kiwanuka

Meer forumleden die standaard ieder jaar op c3 staan?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.811
Nou heb ik lekker bloed blijkbaar, want word altijd gestoken. Eerste dag is meestal het ergst inderdaad.

1x vrij heftige reactie met een opgezwollen pols. Toen wel goed geholpen door de EHBO op het terrein.

Mijn bloed heeft blijkbaar ook een goed bouquet. Zelfs overdag in het Zuid-Limburgse bos word ik lekgestoken. Dit spul werkt erg goed, al is en blijft het rotzooi.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken