Rock Werchter 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
Wanneer worden de parkingtickets te koop aangeboden? Zijn er veranderingen in de parking gebieden ten opzichte van bv 2022? is de beste aanlooproute met de wagen vanuit Tremelo? En hoeveel kost een parkingticket? Mocht iemand al een nieuwe map hebben van het terrein en de omgeving met de parkeerruimtes ingekleurd dat zou mooi zijn.
 

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
23
17
Iemand tips om te beslissen tussen slowdive (volledig) - stukje dropkick of PJ Harvey volledig binnen in de barn? Mijn enige serieuze clash, voor de rest ziet het er een zeer mooi gevuld programma uit, voor mij ook meer interessante acts verspreid over de hele dag dan vorig jaar :)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.769
3.714
Iemand tips om te beslissen tussen slowdive (volledig) - stukje dropkick of PJ Harvey volledig binnen in de barn? Mijn enige serieuze clash, voor de rest ziet het er een zeer mooi gevuld programma uit, voor mij ook meer interessante acts verspreid over de hele dag dan vorig jaar :)
Ik zou het risico niet nemen op dag 1, wellicht gaat het nu een stuk beter met het binnenkomen als vorig jaar.. maar ik denk dat PJ gaat strijden met dEUS, Kiwanuka en Janelle om de beste optredens van deze editie
 
  • Leuk
Waarderingen: prettyvisitor

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.827
Iemand tips om te beslissen tussen slowdive (volledig) - stukje dropkick of PJ Harvey volledig binnen in de barn? Mijn enige serieuze clash, voor de rest ziet het er een zeer mooi gevuld programma uit, voor mij ook meer interessante acts verspreid over de hele dag dan vorig jaar :)
100% Slowdive zou mijn keuze zijn. Die andere 2 heb ik dan ook niks mee. Slowdive show in Köln dit jaar was in ieder geval episch.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Iemand tips om te beslissen tussen slowdive (volledig) - stukje dropkick of PJ Harvey volledig binnen in de barn? Mijn enige serieuze clash, voor de rest ziet het er een zeer mooi gevuld programma uit, voor mij ook meer interessante acts verspreid over de hele dag dan vorig jaar :)
Als je slowdive volledig kijkt, dan is de kans best aanwezig dat je bij PJ niet meer binnenkomt, dus dan wordt het dropkick?

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om het laatste deel slowdive te missen, maar als die een goed optreden geven zou ik dat niet doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: prettyvisitor

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
23
17
Als je slowdive volledig kijkt, dan is de kans best aanwezig dat je bij PJ niet meer binnenkomt, dus dan wordt het dropkick?

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om het laatste deel slowdive te missen, maar als die een goed optreden geven zou ik dat niet doen.
Ja waarschijnlijk wel, vorig jaar heb ik na Aurora ook nog even naar Iggy Pop op het scherm gekeken buiten, maar daar kan ik toch niet even veel van genieten als binnen… wie weet geraak ik wel net nog binnen met een beetje geluk, als dat niet het geval is zou ik dan na slowdive richting dropkick gaan (zonder al te veel verwachtingen😅).

Heb van zowel Slowdive als PJ Harvey live al veel goeie dingen gehoord maar beide nog nooit gezien!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.551
4.460
Ik verwacht dat je op de rustigere donderdag en met de vernieuwde Barn na het einde van Slowdive nog wel binnen komt bij PJ Harvey. Pin me er niet op vast, maar ik ga daar in ieder geval wel op gokken. Einde van Slowdive wil ik in ieder geval niet missen.
Ik ga het wat laten afhangen van hoe het met de drukte bij Black Pumas zit na Marr. Als het nog lukt om binnen te geraken bij de pumas, verwacht ik dat het bij PJH zeker lukt
 
  • Leuk
Waarderingen: prettyvisitor

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
774
720
Gezien de recensies voor Lana, gelieve over te slaan volgend jaar.
Recensies? The guardian geeft een 2. NME 4/5 en rolling stone magazine is ook lovend. Begin heb ik niet gezien op livestream, laatste 40 minuten gezien en dat was gewoon in orde. En diezelfde Guardian gaf Lana vorig jaar op Hyde Park 5/5 met als titel: Hyde park has seen nothing like this. En ik was daar ook en ik vond persoonlijk nu coachella qua aankleding veel grootser dan Hyde Park.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss en mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Was een vrij saai optreden imo. Hoeft van mij ook niet perse. Zet die dan maar op een Werchter Boutique oid.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
In alle eerlijkheid, PJ Harvey is een populaire naam, maar er staat wel een act in hetzelfde straatje in Klub C precies ervoor en een ijzersterke act tegenover haar op The Slope. Ik denk dat hier juist een goede publieks spreiding plaats gaat vinden.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Iemand tips om te beslissen tussen slowdive (volledig) - stukje dropkick of PJ Harvey volledig binnen in de barn? Mijn enige serieuze clash, voor de rest ziet het er een zeer mooi gevuld programma uit, voor mij ook meer interessante acts verspreid over de hele dag dan vorig jaar :)
De keuze is heel erg persoonlijk, ik ga het eerste deel van Slowdive kijken en dan op tijd naar PJ Harvey. Maar dat is omdat PJ mijn absolute must see van de dag is en liefst ergens vooraan. Als je kijkt naar het tijdschema is het nauwelijks een optie om na Slowdive naar Dropkick Murphys te gaan, want die zijn op dat moment al een half uur bezig (en je bent ook niet in een paar minuten op het veld bij Main, laat staan een beetje vooraan).

Je kunt op Youtube genoeg concertbeelden van Slowdive en PJ Harvey zien, dus ik zou aan de hand daarvan kijken welke van de twee je helemaal wilt zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: prettyvisitor

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.643
7.390
Welke van de twee heeft de minste kans om nog eens terug te komen op Werchter? Die wil je gaan zien, als je twijfelt welke je wil zien.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.408
de paar keer dat ik dropkick murphys heb gezien op festivals was de show weinig memorabel moet ik zeggen
bij een clash zou ik niet snel voor ze kiezen, al vind ik hun muziek op album best vermakelijk
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
de paar keer dat ik dropkick murphys heb gezien op festivals was de show weinig memorabel moet ik zeggen
bij een clash zou ik niet snel voor ze kiezen, al vind ik hun muziek op album best vermakelijk
Ha grappig. Ik geniet er elke keer met volle tuigen van. Ken dan ook bijna het hele repertoire uit mijn kop waardoor het altijd een uur vrolijk meezingen is.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Ha grappig. Ik geniet er elke keer met volle tuigen van. Ken dan ook bijna het hele repertoire uit mijn kop waardoor het altijd een uur vrolijk meezingen is.
maar dit gezegd hebbende baal ik dus wel heel erg van de clash Slowdive - Murphys en PJ Harvey. Nu wint deze laatste het gemakkelijk omdat ik haar al zolang niet meer live gezien heb. Maar dit betekent dus ook geen Murphys en een stukje Slowdive. Pijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
168
Bedoel je goede plek bij Sum? Ze overlappen niet namelijk, neck deep en Sum 41.
Dat ja. Ik sta het liefst wel in de Golden Circle bij Sum 41, maar heb echt geen idee hoe ver ik daar dan van te voren moet staan. Dus nog even afwegen hoe veel tijd ik van de settijd van Neck Deep in wil leveren hiervoor.

Wat denken jullie? Zal het storm lopen op die GC tijdens Sum?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Gebruikers die dit onderwerp bekijken