Rock Werchter 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.304
"Vrijdag heeft, zullen we maar zeggen, niet de sterkste line-up uit de Werchtergeschiedenis, en dus wordt er die dag heel wat minder geclasht dan gewoonlijk."

Dit is juist de dag die ik misschien wil bezoeken šŸ¤£
Maar heb je ook clashes?
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Ik snap de tweestrijd op papier, maar Morello was echt shite op Graspop vorig jaar, en Sum 41 neemt afscheid met een verrassend goede nieuwe plaat.

Ik zou niet twijfelen. Maar was om die reden misschien nog wel een goede clash geweest om te vermelden inderdaad, bij nader inzien. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

festirock

Support act
1 dec 2015
844
572
Dat ja. Ik sta het liefst wel in de Golden Circle bij Sum 41, maar heb echt geen idee hoe ver ik daar dan van te voren moet staan. Dus nog even afwegen hoe veel tijd ik van de settijd van Neck Deep in wil leveren hiervoor.

Wat denken jullie? Zal het storm lopen op die GC tijdens Sum?
Golden circle is er niet dan.
Ik.denk dat het bij elke headliner vol staat hoor. Op tijd gaan , en aanrader rechts vooraan altijd wat minder druk
 
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
141
124
Lastigste clashes voor mij persoonlijk:

Stone vs Jalen Ngonda
The cat empire vs The southern river band
The Hives vs Meute
The beaches vs Sleaford mods
Simple plan vs Gary Clark jr
Sum41 vs Tom Morello (hoe bestaat het...)
J Bernardt vs Deadletter
The Kooks vs Jessie Ware
Benjamin Clementine vs Dua Lipa (Grrrrr...)

Ik had er nog nooit zoveel. Lang niet. Ligt het aan de line up of aan de programmatie, ik weet het niet. Ik ben er alleszins vet mee...
 

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
7
0
Hives vs Meute
Odell vs Bad Omens
Sum 41 vs Snow Patrol
Khruangbin vs Marc Rebillet vs Roisin Murphy is m'n grootste clash deze keer

Achja; vermaak me vast wel weer zoals altijd
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
33
The Gaslight Anthem vs Bombay Bicycle Club (begin)
Greta van Fleet vs Jane's Addiction (begin)
Lenny Kravitz vs The Streets
The Beaches vs Declan McKenna (begin)
Sum 41 vs Snow Patrol
Loyle Carner vs The Snuts
The Snuts vs Michael Kiwanuka
Michael Kiwanuka vs Royal Blood
En dan uiteraard de pijnlijkste: Jungle vs Foo Fighters

Helaas wel wat clashes, maar veel waar ik dan alleen het begin van mis. Maar ach, ik vermaak me wel. Zaterdag wel bizar gat tussen NBT en Khruangbin waar ik niks echt geweldig vind. Welke artiesten bevelen jullie dan aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
558
418
The Gaslight Anthem vs Bombay Bicycle Club (begin)
Greta van Fleet vs Jane's Addiction (begin)
Lenny Kravitz vs The Streets
The Beaches vs Declan McKenna (begin)
Sum 41 vs Snow Patrol
Loyle Carner vs The Snuts
The Snuts vs Michael Kiwanuka
Michael Kiwanuka vs Royal Blood
En dan uiteraard de pijnlijkste: Jungle vs Foo Fighters

Helaas wel wat clashes, maar veel waar ik dan alleen het begin van mis. Maar ach, ik vermaak me wel. Zaterdag wel bizar gat tussen NBT en Khruangbin waar ik niks echt geweldig vind. Welke artiesten bevelen jullie dan aan?
Lekker feestje bouwen bij Bob Vylan! En op basis van je reacties denk ik trouwens dat Palaye Royale misschien wel bij je kan passen. Check bijvoorbeeld dying in a hottub.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
33
Lekker feestje bouwen bij Bob Vylan! En op basis van je reacties denk ik trouwens dat Palaye Royale misschien wel bij je kan passen. Check bijvoorbeeld dying in a hottub.
Bob Vylan en Palaye Royale staan inderdaad op mijn lijstje om even langs te gaan en kijken of het wat is!

Janelle, Avril en The Blaze. Zeker die eerste en laatste zijn live enorm sterk.
The Blaze stond ook op mijn lijstje, Avril en Janelle heb ik niet zoveel mee.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
165
Golden circle is er niet dan.
Ik.denk dat het bij elke headliner vol staat hoor. Op tijd gaan , en aanrader rechts vooraan altijd wat minder druk
Wat bedoel je met GC is er niet? Dat voorvak met kruizen is er toch elk optreden? Althans afgelopen jaar wel. Of noem je het anders? :)

En eens dat je zowel links als rechts vooraan vaak nog wel een plekje kan vinden vlak buiten de GC, ben ik de rest van de optredens ook van plan te gaan staan. Maar wil die laatste keer Sum 41 echt gewoon optimaal beleven/van genieten:cool:
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
'Golden Circle' verwijst strikt genomen naar een vak vooraan waarin alleen VIPs en anderen die een duurder ticket kochten welkom zijn. Dat bestaat (slik) op TW Classic, Werchter Boutique en Live /s Live, maar gelukkig niet (en hopelijk nooit) op Rock Werchter. Anders is het dus gewoon het 'voorste vak'. Ofzo. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

Gebruikers die dit onderwerp bekijken